برنامه مودیان؛ ویژگی ها و عملکردهای کلیدی

  • صفحه اصلی
  • برنامه مودیان؛ ویژگی ها و عملکردهای کلیدی

در اینجا در مورد ویژگی ها و عملکردهای کلیدی ارائه شده توسط برنامه مودیان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید باشد.

سامانه مودیان که توسط سازمان امور مالیاتی کشور (INTA) در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده است، گامی رو به جلو در نوسازی و ساده‌سازی فرآیندهای اداره مالیات برای مودیان مالیاتی است.

بیشتر بخوانید: برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

بررسی ویژگی‌ها و عملکردهای کلیدی برنامه مودیان

این پلتفرم آنلاین جامع طیف وسیعی از ویژگی‌ها و عملکردهایی را ارائه می‌کند که برای ساده‌سازی انطباق مالیاتی، افزایش شفافیت و بهبود تجربه کلی مالیات دهندگان طراحی شده‌اند.

تشکیل پرونده و پرداخت الکترونیکی:

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های سامانه مودیان قابلیت ثبت و پرداخت الکترونیکی آن است. مودیان از این پس می توانند اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه و سایر مدارک مورد نیاز خود را از طریق سامانه به صورت الکترونیکی ارسال کنند. این امر نیاز به کاغذبازی فیزیکی ندارد. نرم افزار برنامه مودیان کاربران را برای فرآیند تشکیل پرونده راهنمایی می کند. علاوه بر این، مالیات دهندگان می توانند پرداخت های مالیاتی را به صورت آنلاین، ایمن و بدون مراجعه حضوری به دفاتر مالیاتی انجام دهند.

پورتال مالیات دهندگان برنامه مودیان:

پس از ورود به برنامه، مودیان می توانند اطلاعات حساب مالیاتی خود، از جمله پرونده های قبلی، پرداخت ها و هرگونه مانده معوقه را مشاهده کنند. این پورتال همچنین به مودیان مالیاتی امکان می دهد تا اطلاعات شخصی و تماس خود را به روز کنند. داشبورد برنامه مالیاتی مودیان در خدمت مالیات دهندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برنامه حضور و غیاب رایگان پرشین؛ ویژگی های اصلی

محاسبات و کمک های مالیاتی:

سامانه مالیاتی مودیان فرم ها و راهنماهای تعاملی را ارائه می دهد که مالیات دهندگان را در فرآیند محاسبه مالیات بر اساس شرایط خاص آنها قرار می دهد. عوامل مختلفی مانند درآمد، کسورات، معافیت‌ها و اعتبارات را در نظر می‌گیرد و تضمین می‌کند که مالیات دهندگان به راحتی می‌توانند تعهدات مالیاتی خود را درک کرده و محاسبه کنند. این سیستم همچنین اعتبار سنجی و بررسی خطا را در زمان واقعی ارائه می دهد و احتمال اشتباهات و ناهماهنگی در پرونده های مالیاتی را به حداقل می رساند.

صورتحساب الکترونیکی و مدیریت مالیات بر ارزش افزوده:

کسب‌وکارها می‌توانند فاکتورهای الکترونیکی را از طریق برنامه مودیان صدور، ارسال، برگشت و ابطال کنند. این برنامه به طور خودکار نرخ های مالیات بر ارزش افزوده مناسب را بر اساس کالا یا خدماتی که صورتحساب می شود محاسبه و اعمال می کند. این ویژگی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سوابق دقیق خود را حفظ کنند، گزارش مالیات بر ارزش افزوده را ساده می‌کند و از رعایت مقررات مالیات بر ارزش افزوده اطمینان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نقش برنامه مودیان در مبارزه با فرار مالیاتی

بررسی ویژگی‌ها و عملکردهای کلیدی برنامه مودیان

تقویم مالیاتی و اطلاعیه ها:

سیستم برنامه مودیان از طریق ارسال اطلاعیه ها به ایمیل مودیان آنها در جریان آخرین تحولات مربوط به حوزه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیک قرار می دهد. بنابراین این برنامه در به روز بودن مودیان کمک شایانی می کند. می توانید آخرین اخبار را از طریق دریافت اطلاعات مستقیم از سامانه مودیان دریافت کنید. تغییر قوانین مربوط به مالیات نیز از این طریق اطلاع رسانی می شود.

حسابرسی و مدیریت انطباق:

مالیات دهندگان می توانند در برنامه مودیان به سابقه پرداخت و صدور صورتحساب های خود دسترسی داشته باشند. این فرآیند حسابرسی را ساده و شفافیت را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار اسناد: پیدا کردن (DMS) مناسب

منابع آموزشی و پشتیبانی:

منابع آموزشی در سامانه مودیان به تعداد زیادی فراهم است. مودیان می توانند پاسخ سوالات خود را در این سامانه در دسترس داشته باشند. اگر سوالی وجود دارد که پاسخ آن را نمی یابید می توانید از طریق داشبورد خود ایمیل به پشتیبانی مشتری ارسال کنید.

امنیت داده ها و حریم خصوصی:

با توجه به ماهیت حساس اطلاعات مالیاتی، سیستم مودیان تاکید زیادی بر امنیت و حریم خصوصی داده ها دارد. تا به حال هیچ گونه گزارشی مبنی بر درز اطلاعات مالیات دهندگان در سامانه مودیان مشاهده و گزارش نشده است. از همین جا می توان به میزان امنیت این سامانه پی برد. این سیستم از پروتکل های رمزگذاری و امنیتی قوی برای محافظت از داده های مالیات دهندگان استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: مدیریت اسناد دیجیتال و ۵ مزیت برتر آن

دسترسی به موبایل برنامه مودیان:

با استفاده روزافزون از دستگاه تلفن همراه، سیستم مودیان قابلیت دسترسی به این پلتفرم را در قالب موبایل فراهم کرده است. لازم نیست برای دسترسی به این برنامه حتما از دسکتاپ استفاده کنید. در هر جا و هر مکان با اتصال به اینترنت به سامانه مالیاتی مودیان دسترسی خواهید داشت.

ادغام با سایر سیستم های سازمان های دولتی:

سیستم برنامه مالیاتی مودیان با تمام سازمان های مربوطه ادغام شده است. بنابراین لازم نیست اطلاعات خود را چندین بار در چندین سامانه ثبت کنید. به این ترتیب رفت و آمد بین ادارات نیز کاهش می یابد. در وقت شما صرفه جویی می شود. همچنین کاهش هزینه ها نیز به مراتب چشمگیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت اسناد، یافتن برنامه مناسب در پنج مرحله

تجزیه و تحلیل و گزارش:

سیستم گزارشات کاملی در مورد تجزیه و تحلیل داده های شما ارائه می دهد. مالیات دهندگان می توانند به داشبوردها و گزارش های شخصی سازی شده دسترسی داشته باشند. این گزارشات به مودیان کمک می کند تا اطلاعات امور مالیاتی خود را به راحتی در دسترس داشته باشند.

بازخورد و بهبود مستمر در برنامه مودیان:

سیستم مودیان راه های ارتباطی را برای مالیات دهندگان باز گذاشته است. مودیان می توانند تمام نظرات مثبت و منفی خود را با پشتیبانی سامانه در میان بگذارند. مطمئن باشید که تمام نظرات در صورت تایید، در سامانه و برای بهبود روند مالیاتی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

صدور رایگان صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

نرم افزار صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صدور الکترونیک صورتحساب رایگان

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

برگشت الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین

ابطال صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین رایگان

برگشت صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان رایگان پرشین

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان کاملا رایگان