اپلیکیشن ورود و خروج رایگان دانش آموزان

  • صفحه اصلی
  • اپلیکیشن ورود و خروج رایگان دانش آموزان

در این محتوا اپلیکیشن ورود و خروج رایگان دانش آموزان پرشین را به شما معرفی می کنیم. برسی چک لیست حضور دانش آموزان یکی از آن کارهای اداری است که باید در شروع هر کلاس انجام شود.

استفاده از برنامه حضور و غیاب رایگان پرشین می تواند باعث صرف زمان ارزشمند مدیران و مدرسان در مدرسه شود.

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان دانش آموزان

کتاب های حضور و غیاب به طور سنتی شبکه های بزرگی با مربع های کوچک هستند که خواندن آنها دشوار و اشتباه کردن در آنها آسان است. با سیستم اطلاعات آنلاین دانش آموزان یا نرم افزار حضور و غیاب رایگان دانش آموزان آنلاین پرشین، مدیریت حضور دیگر هیچ مشکلی ندارد و استفاده از آن راحت است.

استفاده آسان از نرم افزار ورود و خروج ابری رایگان دانش آموزان باعث می شود که شرکت در جلسه سریعتر و کمتر مستعد خطا باشد. با استفاده از برنامه آنلاین، حضور دانش آموز را روی نمودار رنگی ثبت کنید. اطلاعات مربوط به حضور دانش آموزان را می توان بلافاصله از طریق رایانش ابر (به عنوان مثال آنلاین) با والدین به اشتراک بگذارید. تا به آنها کمک کند از طریق نرم افزار حضور و غیاب کاملا رایگان، دانش آموزان خود را پیگیری کنند.

کاربری آسان

با نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان آنلاین دانش آموزان، کار با نمودار حضور و غیاب هرگز به این آسانی نبوده است. سربرگ های رنگارنگ؛ ردیف های گسترده و سایه دار، یک فونت تمیز و بزرگ، خواندن شرکت کننده در کلاس را آسان تر از همیشه می کند.

حضور آنلاین برای معلمان نیز کارآمدتر است. به سادگی بر روی یک دکمه کلیک کنید تا حضور یا عدم حضور دانش آموز مشخص شود. دیگر سعی نکنید یک علامت کوچک در یک مربع حتی کوچکتر ایجاد کنید. صفحات روشن و تمیز مدیریت و نگهداری سوابق حضور شما را بسیار راحت می کند.

ردیابی آنلاین توسط والدین

یکی دیگر از مزایای فوق العاده سامانه حضور و غیاب رایگان دانش آموزان پرشین، این است که اطلاعات حضور دانش آموزان بلافاصله در دسترس والدین قرار می گیرد. هنگامی که یک معلم سابقه حضور در آن دوره را ذخیره می کند، سیستم مدیریت آنلاین مدارس به طور خودکار اطلاعات حضور و غیاب را بدون هیچ گونه اقدام بیشتر از سوی معلمان در درگاه والدین مربوطه ارسال می کند.

والدین می توانند از طریق پورتال والدین با مدرسه تماس بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان آنها در کلاس های خود شرکت می کنند. این روش دیگری است که سیستم مدیریت آنلاین مدارس به والدین کمک می کند تا به طور فعال در آموزش دانش آموزان خود مشارکت داشته باشند.

ردیابی آنلاین دانش آموزان

شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به صورت رایگان ثبت نام کنید. هنگامی که لیست دانش آموزان و کلاس های خود را وارد کرده اید، حضور هر یک از آنها به سادگی انتخاب کلاس و کلیک روی نام هر دانش آموز در لیست از هر دستگاهی و در هر مکانی ساده است.

ویژگی های ردیابی حضور و غیاب در اپلیکیشن ورود و خروج رایگان پرشین

سریعتر و آسانتر از هر راه حل دیگری، به جای قلم و کاغذ یا صفحات گسترده استفاده می شود. گزارش یکپارچه برای دریافت همه اطلاعات به راحتی از ردیاب شما صورت می گیرد. هر تعداد کلاس و دانش آموز را که می خواهید همه در یک مکان پیگیری کنید.

 ردیابی خود را به هر شکلی که می خواهید سفارشی کنید. هر زمان که بخواهید می توانید دسته بندی مورد نظر خود را اضافه کنید.

3 مزیت کلیدی نرم افزار حضور و غیاب رایگان

۳ مزیت کلیدی نرم افزار حضور و غیاب رایگان

نرم افزار کنترل پرسنل رایگان پرشین؛ بر اساس بازخوردی که از کاربران دریافت کرده، عملکرد جدیدی را در برنامه ایجاد کرده تا بتوانید بهترین راه حل را برای گذراندن زمان بیشتر تدریس در کلاس درس و زمان کمتری در انجام کارهای اداری مانند حضور در جلسه، داشته باشید.

کاربر پسند:

رابط کاربری بسیار ساده است. ذخیره و بازیابی اطلاعات سریع و ایمن است. علاوه بر این، گزارش های گرافیکی در دسترس است که تفسیر داده ها را ساده و درک آسان می کند.

ایجاد گزارش سریع:

گزارش های مختلف مانند حضور دانش آموزان، حضور روزمره، حضور در کلاس، ماه، حضور در کلاس و موارد دیگر. می تواند به سرعت تولید شود گزارش های فعلی و تاریخ گذشته به آسانی در دسترس هستند.

خطاهای صفر:

کاهش کاغذبازی و حذف خطاها زمانی امکان پذیر است که حضور به صورت خودکار انجام شود.

ویژگی های کلیدی اپلیکیشن ورود و خروج رایگان مدارس

یک برنامه حضور و غیاب رایگان ابری آنلاین ساده که برای همه شرایط مورد نیاز طراحی شده است. قادر به ذخیره نامحدود پرونده های حضور دانش آموزان است. کاملاً با وب و دستگاه های تلفن همراه سازگار است. به سادگی نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا به راحتی اجرا شود. معلمان و والدین را به هم متصل و باعث تعامل می شود.

به طور خلاصه، یک برنامه حضور و غیاب رایگان خودکار یک جایگزین امکان پذیر، قابل اعتماد و کارآمد برای مدارس است. سامانه مدیریت حضور و غیاب  رایگان خودکار همچنین توسعه زیرساخت های دیجیتال را تشویق می کند. پیاده سازی برنامه حضور و غیاب ابری رایگان دانش آموزان آنلاین می تواند گامی مترقی در جهت دیجیتالی شدن آموزش باشد.

چرا اپلیکیشن ورود و خروج رایگان؟

هدف نرم افزار حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم هخامنش مدرسه کاهش زمان مصرفی هنگام ثبت دستی حضور در مدرسه است. بر خلاف فرآیند دستی، یک سیستم آنلاین به راحتی به مدیران کمک می کند تا جزئیات حضور دانش آموزان را بر حسب نیاز تجزیه و تحلیل کنند. بدین ترتیب خلاصه ای از سابقه حضور دانش آموزان را می توان در یک لحظه بدست آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

 

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان