چهار نرم افزار موفق افزایش سرمایه

در این محتوا، چهار نرم افزار موفق جهانی جهت افزایش سرمایه را معرفی می کنیم. برای مشاغل جدید، افزایش سرمایه می تواند کمی سخت به نظر برسد. خوشبختانه، مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. با راه حل های نرم افزاری مناسب، ابزارها، وب سایت و شرکا، دور بعدی تامین مالی شما به همان اندازه استرس زا ، ناخوشایند یا کم انرژی نخواهد بود. در اینجا چند منبع وجود دارد که می توانید از آنها برای موفقیت استفاده کنید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

افرایش سرمایه Credibly

Credibly

چرا صاحبان مشاغل و کارآفرینان بلافاصله برای وام به بانک محلی خود مراجعه می کنند؟ واقعیت این است که این بانک ها بیشتر از ایجاد سبد مشاغل کوچک خود، به حفظ مشتریان بانکداری شخصی اهمیت می دهند. در نتیجه، شرایط یک معامله – اگر بتوانید آن را بدست آورید – به احتمال زیاد مطلوب نخواهد بود. در عوض، شما باید به راه حل های جایگزین مانند Credibly، (یک بستر تامین مالی که برای خدمت به مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده است)، نگاه کنید.

به طور قابل ملاحظه ای به مشاغل با حداقل شش ماه تجربه و بیش از ۱۵۰۰۰ دلار درآمد ماهانه اجازه می دهد تا وام تجاری با مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ دلار برای موجودی، تجهیزات، سرمایه در گردش و موارد دیگر دریافت کنند. جالب ترین بخش در مورد Creditibly این است که؛ این پلتفرم از علم داده و فناوری برای شناسایی بهترین اصطلاحات استفاده می کند. این به آنها امکان می دهد در کمتر از ۴۸ ساعت وام اعطا کنند. ممکن است برای شما نسبتاً ناشناخته باشند. اما Credibly قبلاً بیش از ۱۴۰ میلیون دلار به مشاغل کوچک در سراسر جهان کمک مالی کرده است. این قطعاً آنها را به منبعی تبدیل می کند که باید به آنها توجه داشته باشید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

افزایش سرمایه Yesware

Yesware

یکی از جنبه های مهم به دست آوردن بودجه، افزایش سرمایه است. در حالی که مطمئناً باید برای ارائه برنامه های حضوری آماده باشید، بسیاری از فرآیندهای آماده سازی شامل ایمیل و مکالمات اینترنتی است. اگرچه راحت است، اما محدود کننده نیز هست. سرمایه گذاران ممکن است روزانه ده ها درخواست دریافت کنند. اگر راهی برای برجسته کردن وضعیت خود پیدا نکردید، در پوشه سطل زباله آنها قرار خواهید گرفت. آنجاست که Yesware کمک می کند.

در حالی که این ابزار به خودی خود برای سرمایه گذاری طراحی نشده است، برنامه های کاربردی گسترده ای آن را برای استفاده در هنگام ارسال از طریق ایمیل مناسب می کند. Yesware در اصل یک افزودنی Gmail و Outlook است که باز یا خوانده شدن ایمیل های شما را پیگیری می کند. این نرم افزار بینش را در مورد اینکه آیا ایمیل های شما موثر هستند یا خیر، ارائه می دهد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

به عنوان مثال، اگر نرخ باز کردن ایمیل های شما کم است، این امر به شما می گوید که خط موضوعی شما بی تاثیر است. مردم موضوعات مربوط به ایده شما را باز نمی کنند. زیرا موضوع ناخواسته یا مبهم به نظر می رسد. در نتیجه، به سرعت خواهید آموخت که چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند. Yesware همچنین به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی مناسب است و مناسب نیست که یک ایمیل پیگیری ارسال کنید. اگر پیام هرگز باز نشد، احتمالاً ارسال یک پیام دیگر اشکالی ندارد. با این حال، اگر بدیهی است که ایمیل باز و خوانده شده است، ممکن است بخواهید قبل از ارسال ایمیل دیگر به آن زمان بدهید.

یکی از جالب ترین ویژگی ها این است که می توانید بگویید هر گیرنده چقدر زمان صرف خواندن متن شما کرده است. این به شما می گوید که ایده ی شما جذاب بوده است یا خیر. برای کارآفرینانی که تعداد زیادی ایمیل ارسال می کنند، Yesware یک ابزار ارزشمند است. این را حتماً به لیست منابع مالی ضروری خود اضافه کنید.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

 افزایش سرمایه CRM

 CRM

اگر در مورد افزایش سرمایه جدی هستید، ممکن است با صدها نفر مختلف ارتباط برقرار کنید. راه حل های CRM به طور معمول برای مدیریت روابط با مشتریان یک کسب و کار طراحی شده است. همچنین می تواند با کمک به شما در سازماندهی و پیگیری تعاملات، به طرح های تأمین مالی شما کمک کند.

راه حل های CRM بسیار زیادی وجود دارد. اما نرم افزارهایی مانند Pipedrive ، Salesforce و Zoho CRM در میان سایرین، می توانند در پیگیری سازماندهی و ردیابی تعاملات، دستیاران مفیدی باشند.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

افزایش سرمایه Udemy

 

Udemy

 

جمع آوری پول برای برخی از افراد طبیعی است، در حالی که برای برخی دیگر کاملاً ناراحت کننده است. اگر جزء دسته دوم هستید، ممکن است از دوره “جمع آوری پول برای استارتاپ ها” سود ببرید. هزینه این دوره ۱۹ دلار است، اما حاوی اطلاعات ارزشمندی است.

دوره Udemy شامل ۱۱ سخنرانی است که در مجموع شش ساعت و نیم طول می کشد. با پیشرو بودن نام های صنعت مانند: گاگان بیانی، ناوال راویکانت، جی جمیسون و دیو مک کلور، مطمئناً بینش های ارزشمندی به دست خواهید آورد.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

نرم افزار افزایش سرمایه