ثبت ورود و خروج کارمندان به شکل اسناد دیجیتالی

  • صفحه اصلی
  • ثبت ورود و خروج کارمندان به شکل اسناد دیجیتالی

باید اطمینان حاصل کنید در ازای قوانین کار، حقوق کارمندان خود را برای تمام ساعات کار پرداخت می کنید. بعلاوه، شما نمی خواهید به کارکنان خود برای زمانی که کار نمی کنند دستمزدی اختصاص دهید. سیستم ورود و خروج کارمندان، جزئیات دقیق و زمان کار نکردن کارمندان را به کارفرمایان ارائه می دهد.

همچنین زمان بندی دقیق به کارفرمایان توانایی بهتری در زمینه اداره امور کارکنان می دهد. با استفاده از نرم افزار ورود و خروج کارمندان، می توانید برنامه آنها را با شلوغ ترین روزها و زمان های شغلی خود مقایسه کنید. در این صورت می توانید سطح کاری کارکنان را بر اساس آن بسنجید.

در مورد نرم افزار ورود و خروج کارمندان بخوانید.

چگونه سیستم حضور و غیاب با PEO مدیریت می شود؟

به عنوان یک کارفرما، یک سازمان کارفرمایی حرفه ای PEO از شما می خواهد که زمان کار، حضور، و ورود و خروج کارمندان را طبق قانون کار مدیریت کنید. آنها احتمالاً یک برنامه حضور و غیاب ارائه می دهند که در همان پلت فرم سایر عملکردهای منابع انسانی مانند اداره حقوق و دستمزد است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

به عنوان مثال، هنگامی که یک کارمند وقت کاری خود را برای روز ثبت می کند، آن داده ها به طور خودکار در نرم افزار جمع می شوند. بنابراین شما را از ورود داده های تکراری که می تواند منجر به خطاهای حقوق و دستمزد شود، نجات می دهد. همچنین اطمینان می دهد که حقوق کارمندان، به درستی پرداخت می شود.

چرا مهم است که زمان ورود و خروج کارمندان به شکل اسناد دیجیتالی ثبت شود؟

سیستم حضور و غیاب می تواند به کارفرمایان در پس انداز پول، بهبود بهره وری تیم و کمک به رعایت قوانین کمک کند. زیرا سوابق، زمانی به عنوان یک سند قانونی عمل می کنند و باید حداقل دوسال نگهداری شوند.

در مورد نرم افزار بایگانی الکترونیک اسناد بخوانید.

داشتن یک گزارش دقیق از زمان کار کردن – غیبت کارمندان در محل کار – و همچنین اطمینان از حضور هر یک از کارکنان در پروژه های جاری بسیار ضروری است. چرا که این گزارشات برای محاسبه دقیق دستمزد بر اساس زمان صرف شده برای کار لازم است. داشتن سابقه ای از ساعت کار شاغلین، به کارفرمایان کمک می کند تا سطح کارکنان خود را بهینه مدیریت کنند. تا در آینده از کمبود نیروی انسانی برخوردار نباشند.

گزارشات حضور و غیاب و ورود و خروج کارمندان همچنین می تواند اثبات کننده این باشد که کارفرمایان از قوانین مناسب استخدامی و کار پیروی می کنند – به عنوان مثال می توان این موارد را نام برد: رعایت قوانین ورود و خروج، پرداخت اضافه کاری، پیگیری مرخص ها، ثبت تعطیلات بدون حقوق و …

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج پرسنل بخوانید.

سیاست حضور و غیاب منطقی چیست؟

برخی از سازمان ها برای عملکرد صحیح خود به سیاست های دقیق حضور و غیاب نیاز دارند. در حالی که ممکن است برخی دیگر برنامه های کاری انعطاف پذیر ارائه دهند. بیشتر کارفرمایان؛ کارگران و کارمندان را موظف می کنند در مواقعی که تأخیر دارند یا نمی توانند در اداره حضور پیدا کنند، تماس بگیرند. بسیاری از آنها هرگونه تاخیر را ثبت و مستند می کنند. برخی از کارفرمایان، کارمندانی را که بعد از یک، دو یا سه روز در محل کار حاضر نمی شوند، اخراج می کنند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

طبق دفتر آمار جهانی، متوسط ​​کارگران تمام وقت؛ تقریباً سه روز در سال را غیبت می کنند. در برخی از صنایع مانند مشاغل خدماتی، میزان غیبت بیشتر است.

بنابراین، هنگام تهیه برنامه سیاست حضور و غیاب؛ باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • صنعت

  • فرهنگ

  • خواسته های تجاری شرکت

به عنوان مثال، یک کارفرما ممکن است ۳۰ دقیقه تأخیر در شیفت کاری یک کارمند اداری را بپذیرد. زیرا در هنگام کار انعطاف پذیری وجود دارد. از طرف دیگر، یک تولید کننده یا خرده فروش ممکن است چنین کندی یا غیبت غیرمجاز را تحمل نکند. زیرا ممکن است بر توانایی عملکرد کسب و کار تأثیر بگذارد.

سیاست حضور و غیاب شرکت خود را ایجاد کنید. سپس باید با کارمندان خود ملاقات کنید تا خط مشی را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که کارگران و کارمندان می دانند که از آنها چه انتظاری دارید.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

سیاست حضور و غیاب منطقی چیست؟