پوشه های پلاستیکی و نکات مهم خرید این محصول

  • صفحه اصلی
  • پوشه های پلاستیکی و نکات مهم خرید این محصول

پوشه های پلاستیکی یکی از پرکاربردترین ابزارهای بایگانی در زندگی تجاری ما هستند. این محصولات با گزینه های رنگی و اندازه های مختلف، آرشیوهای ما را سازماندهی می کنند و در وقت ما صرفه جویی می کنند. مهم نیست که محصولات الکترونیکی چقدر گسترده شوند. پوشه های پلاستیکی به دلیل فرصت هایی که برای ذخیره اسناد و مدارک ما ارائه می دهند، همیشه جزو اولین انتخاب های ما خواهند بود. بنابراین، هنگام خرید این محصولات که بیشتر از انواع پوشه ها استفاده می کنیم، به چه نکاتی توجه کنیم؟

در مورد آرشیو اسناد بخوانید.

ما برای ذخیره اطلاعات و اسناد مورد نیاز خود و دسترسی سریع و آسان در صورت لزوم به آرشیو نیاز داریم. آرشیوها برای ثبت و طبقه بندی اطلاعات ضروری و مفید هستند، چه بایگانی دولتی باشند و چه آرشیو خصوصی. البته برای آرشیو اطلاعات و اسناد نیاز به استفاده از تکنیک ها و ابزارهای خاص آرشیو داریم. ما در مقاله خود به تفصیل به این موضوعات پرداخته ایم. شما می توانید تمام اطلاعات لازم در مورد تکنیک ها و ابزارهای آرشیو را در این مقاله بیابید.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

چرا پوشه های پلاستیکی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند؟

چرا پوشه های پلاستیکی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند؟

پوشه های پلاستیکی از جمله محصولاتی هستند که به دلیل راه حل های کاربردی که ارائه می دهند، هم در موسسات دولتی و هم در مشاغل خصوصی به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات که نگهداری اسناد و مدارک با ارزش آرشیوی را برای ما آسان‌تر می‌کنند و راه‌حل‌هایی را برای هر نیازی با ضخامت‌های مختلف پشتی ارائه می‌دهند، از ماندگاری در آرشیو ما اطمینان می‌دهند. زیرا از مواد PP بادوام تولید می‌شوند.

در موسسات و مشاغلی که نیاز به بایگانی زیاد است، پوشه های پلاستیکی کمک زیادی به پیشرفت کلیه کارهای تحت کنترل دارند. اطلاعات و اسنادی که در هر زمان به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید، امکان پیگیری و نگهداری کار شما را فراهم می کند. ما استفاده از این محصولات را در سال های تحصیلی خود شروع کردیم و همچنان در زندگی تجاری خود از آنها استفاده می کنیم. با رنگ‌های مختلف می‌توانیم از پوشه‌های پلاستیکی به‌عنوان وسایل تکمیلی برای دکوراسیون اداری استفاده کنیم.

در مورد نرم افزار آرشیو اسناد بخوانید.

اندازه پوشه ها باید متناسب با نیاز شما باشد.

پوشه های پلاستیکی محصولات بایگانی هستند که در اندازه های مختلف تولید می شوند. محصولات سایز A4 بیشتر در ادارات ترجیح داده می شوند. عرض پشت به طور کلی دو نوع مختلف است، پهن و باریک. برای محصولات با ضخامت آج وسیع، این ضخامت حدود ۷۰-۸۰ میلی متر است. ظرفیت این محصولات تقریباً ۴۸۰-۵۵۰ عدد برای ۸۰ گرم کاغذ A4 می باشد. ضخامت پشت پوشه های باریک حدود ۴۰-۵۰ میلی متر و ظرفیت ۳۰۰-۳۵۰ برگ کاغذ A4 است.

در مورد نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد بخوانید.

پوشه هایی با اندازه مناسب حجم کاری شما را کاهش می دهد.

اگر اسناد و مدارک آرشیوی زیادی دارید، پوشه های پلاستیکی با ضخامت پشتی وسیع انتخاب مناسب تری خواهند بود. به همین ترتیب، کابینت ها و قفسه های آرشیو شما باید به اندازه کافی پهن باشند. چنانچه مطالب بایگانی شما دارای ژانر بالا و محتوای کمتر باشد، پوشه های پلاستیکی باریک این کار را انجام می دهند. علاوه بر این، اگر قرار است از پوشه پلاستیکی خود به عنوان نوعی فایل ارائه در جلسات، آموزش ها یا سمینارهای خود استفاده کنید، باید به اندازه قابل حمل آن نیز توجه کنید.

در مورد سامانه مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

مکانیسم بایگانی و ورق لبه باید بادوام باشد.

استفاده شما از پوشه های پلاستیکی ارتباط تنگاتنگی با دوام مکانیزم آن دارد. این قطعات معمولاً با چکش فلزی یا نیکل اندود می شوند. اگر اهرم مکانیزم به اندازه کافی قوی نیست، ممکن است مجبور شوید پوشه خود را تغییر دهید. اگر اولین انتخاب شما در مورد مکانیسم به نفع مکانیزم ضد زنگ با کیفیت A باشد، دقیق تر خواهد بود. صفحه جانبی نیز باید از مواد بادوام ساخته شود. این ابزار برای فشرده سازی حجم بالا بسیار مهم است.

در مورد نرم افزار مدیریت اسناد بدانید.

پوشه ها باید هماهنگی رنگی را در دفتر و آرشیو شما ایجاد کنند.

پوشه ها باید هماهنگی رنگی را در دفتر و آرشیو شما ایجاد کنند.

اگرچه ترجیحات رنگ برای پوشه های پلاستیکی بیشتر آبی و مشکی است، اما می توان پوشه های پلاستیکی را با رنگ های بسیار متنوع در بازار یافت. هنگام انتخاب رنگ باید به یکپارچگی رنگ دفتر و آرشیو خود توجه کنید. چنانچه می خواهید آرشیو پوشه های پلاستیکی تک رنگ ایجاد کنید، بهتر است در چنین مواقعی محصولی را که انتخاب کرده اید به صورت عمده سفارش دهید. اگر در سفارشات بعدی خود مدل های مختلفی از برندهای مختلف را خریداری کنید، اطمینان از یکپارچگی رنگ دشوار خواهد بود.

اگر می خواهید یک آرشیو از رنگ های ترکیبی ایجاد کنید، باید توجه داشته باشید که توزیع رنگ برابر یا نزدیک باشد نه اینکه گروه رنگ خاصی جلوتر باشد. در آرشیوهایی که یک گروه رنگی غالب است، رنگ های دیگر یکپارچگی را مختل می کنند. علاوه بر این، رنگ پوشه های پلاستیکی که برای جلسات کاری یا آموزشی در دست یا کیف خود حمل می کنید، می تواند تاثیر مثبت تری در محیط داشته باشد.

در مورد آرشیو الکترونیک اسناد بخوانید.

پوشه های نوکی

برند نوکی که بیش از ۲۰ سال است که توانسته است یکی از برندهای مطرح در زمینه ابزار و تجهیزات اداری باشد، دارای طیف محصولات بسیار با کیفیت و مفید برای پوشه های پلاستیکی می باشد. پوشه های پلاستیکی عریض نوکی که از پرتقاضاترین محصولات نوکی در سایت ما می باشد دارای ظرفیت تقریبی ۵۴۰ صفحه می باشد. این محصولات همچنین دارای مکانیزم ضد زنگ با کیفیت و پوشش بیرونی PP با کیفیت هستند.

در مورد نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد بدانید.

پوشه های  Esselte

محصولات Esselte، یکی دیگر از برندهای بسیار مهم در زمینه لوازم اداری نیز در سایت ما توجه زیادی را به خود جلب می کند. پوشه های عریض اسلت که از جمله محصولات اسلت هستند که بیشترین فروش را در سایت خود داریم، با رنگ بندی های مختلف برای همه سلیقه ها جذابیت دارد. شما می توانید به راحتی از این محصولات در سایز A4 با ظرفیت ۴۸۰ صفحه و با جیب های کاذب پشتی در دفتر کار خود استفاده کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

پوشه های لایتز

مهم ترین ویژگی پوشه های برند لایتز این است که به لطف بازوی مخصوص خود که قابلیت حرکت ۱۸۰ درجه را دارد می تواند سوهان دو طرفه بسازد. به این ترتیب، این محصولات ۵۰ درصد فرصت باز شدن گسترده‌تری به دست می‌آورند و ۲۰ درصد سریع‌تر بایگانی را ارائه می‌دهند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

پوشه های پلاستیکی