ویژگی های مهم نرم افزار ارسال مرسولات

  • صفحه اصلی
  • ویژگی های مهم نرم افزار ارسال مرسولات

نرم افزار مدیریت ارسال مراسلات و سامانه آنلاین این نرم افزار با طراحی شرکت پرشین سیستم، با هدف هوشمند سازی ارسال مرسولات پستی تولید شده است. این نرم افزار با اینترنت فعال شده و قابلیت پوشش دهی به سراسر کشور را دارد. این نرم افزار در فضای ابری کار می کند تا شما بتوانید راحت تر و با هزینه های مقرون به صرفه تر از آن استفاده کنید.

نرم افزار ارسال مراسلات، اساس فرایندهای حمل و نقل را تشکیل می دهد. این یک واقعیت است که نرم افزاری که نیازها و خواسته های واقعی را برآورده نمی کند باعث نتایج ناکارآمد و حتی سود کمتری می شود.

امروزه شما می توانید تجارت خود را به خوبی مدیریت کنید، اما لازم است که برای دیدن مسیری که طی کرده اید، کارایی کار خود را بسنجید، تا بعداً بتوانید آن را کنترل کرده و مدل های جدید تجاری را توسعه دهید.

ویژگی های نرم افزار ارسال مراسلات

در مورد نرم افزار حمل و نقل مرسولات بخوانید.

نرم افزار ارسال مراسلات، دید گسترده تری به شما می دهد تا بتوانید مدیریت ارسال مراسلات و مدیریت ارتباط با مشتری و بسته های پستی خود وآنها را با دقت کنترل کنید. این نرم افزار ویژگی های اساسی بسیاری را تحت پوشش دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم. این ویژگی ها شامل:

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

  • مدیریت سفارش

  • گردانش اعزامی

  • مدیریت سفر خودرو

  • مدیریت اعزام راننده

  • امور حساب خودرو و راننده

  • مدیریت و ردیابی کارت امتیاز

  •  پیگیری درآمد و هزینه

  • تجزیه و تحلیل سود و ضرر

  • ردیابی و مدیریت مشتری

  •  مدیریت قرارداد

  •  صورتحساب خودکار

  •  نامه خودکار اعلان عزیمت

  • سیستم ورود و خروج

  • پیگیری فوری وضعیت بار و سفر

  • فاکتور الکترونیکی، بایگانی الکترونیکی و ادغام بارنامه الکترونیکی

  • مدیریت اسناد سفر

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

این که شما در کدام منطقه هستید مهم نیست، نرم افزار ارسال مرسولات همواره در کنار شماست. نصب سریع و استفاده در سراسر جهان بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اضافی از مزیت های استفاده از نرم افزار ارسال مرسولات می باشد. مشتریان ما به لطف نرم افزار ارسال مرسولات سازگار با تلفن همراه و ۱۰۰٪ تحت وب، برنامه کاری و ارسالی خود را در همان روز شروع می کنند. آنها درحین رسیدگی به امور دیگر کاریشان با استفاده از این نرم افزار، مدیریت بخش وسیعی از فعالیت خود را با کمک نرم افزار مدیریت الکترونیک کنترل و تعقیب می کنند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

وجود نرم افزارهایی که به سختی قابل استفاده و قدیمی هستند و نیازها و خواسته های واقعی کاربران را برآورده نمی کنند نیز باعث ایجاد یک فضای کاری ناکارآمد می شوند. ما با سالها تجربه، در حال توسعه سیستمهایی هستیم که استفاده از آنها بسیار ساده است.

در مورد سامانه مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

نرم افزار ارسال مرسولات، مبتنی بر جی پی اس

در مورد نرم افزار حمل و نقل مرسولات بخوانید.

نرم افزار ارسال مرسولات، سیستمی است که می توانید با بررسی اسناد تحویل مبتنی بر GPS ، بلافاصله اسناد و کالای ارسالی تحویلی را به مشتریان خود منتقل کنید. با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید مستقیماً با نرم افزار ردیابی خودرویی که استفاده می کنید ادغام شده و وسایل نقلیه خود را بلافاصله ردیابی کنید . به این ترتیب هم از نظر عملکرد و هم از نظر مشتریان امنیت خاطر را فراهم کنید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

مدیریت الکترونیک  اسناد، اسناد گمرک، حمل و نقل و گذرگاه خود را از طریق برنامه مدیریت کنید. نرم افزار ارسال مرسولات، اعلان های عزیمت، ورود و قراردادهای حمل و نقل شما را ثبت می کند تا بتوانید فوراً این اسناد را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

نرم افزار ارسال مراسلات، فاکتوری کاملا الکترونیکی

برنامه ارسال مراسلات، کاملاً با فاکتور الکترونیکی، یادداشت تحویل الکترونیکی و سایر راه حل های الکترونیکی یکپارچه شده است. شما می توانید فاکتورهای خود را تولید کرده و پیگیری کنید یا یادداشت ها را به صورت الکترونیکی ارسال کنید. همچنین می توانید هر زمان که بخواهید فاکتورهای خود را بایگانی کرده و با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته های پستی بخوانید.

برنامه های ردیابی بار مشتری

شما می توانید در هر وضعیت از سفارشات خود به مشتریان خود آگاه شوید و آنها را قادر به ردیابی بار خود از طریق پست یا پورتال وب مشتری کنید. دیدگاه تیم پرشین سیستم در پیاده سازی این سامانه بهبود فرآیند ارسال مرسولات، افزایش کارایی و کاهش هزینه ها و نیز رفع چالش های سازمانی بوده است؛ بر این اساس و به واسطه تیم مجرب و متخصص شرکت و با استفاده از تکنولوژی های نوین، سامانه ای را تولید کرده اند که تحولی در سازمان شما به وجود خواهد آورد.

مسیر حرکت مرسوله دقیقا تحت نظر است و شما در هر زمان و مکان می توانید مرسوله ی خود و یا مشتری را ردیابی کنید. اگر در زمانی متوجه شدید که مرسوله به مقصد نرسیده است، سریعا می توانید علت را بیابید. تلفن راننده و مسیر رفت و برگشت در اختیار شماست. پس نگران نباشید. با کمک نرم افزار ارسال مراسلات می توانید پشتیبانی بیست و چهار ساعته از بسته ی پستی خود داشته باشید.

در مورد نرم افزار حمل و نقل مرسولات بخوانید.

موارد اشاره شده، بخشی از قابلیت نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات است. برای بررسی دقیق و بهتر نرم افزار می توانید وارد بخش محصولات و نرم افزار ارسال مراسلات شوید. اطلاعات تکمیلی را در لینک مربوطه کسب نمایید.

در مورد نرم افزار حمل و نقل مرسولات بخوانید.