نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان

در این محتوا نرم افزار مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان پرشین را به شما معرفی می کنیم. حضور یکی از آن کارهای اداری است که باید در شروع هر کلاس انجام شود. این می تواند باعث صرف زمان ارزشمند شده و گاهی مدیریت آن دشوار است. کتاب های حضور و غیاب به طور سنتی شبکه های بزرگی با مربع های کوچک هستند که خواندن آنها دشوار است و اشتباه کردن در آنها آسان است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب مدارس  بخوانید.

با سیستم اطلاعات آنلاین دانش آموزان یا نرم افزار مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان آنلاین پرشین، مدیریت حضور دیگر هیچ مشکلی ندارد و استفاده از آن آسان است.

استفاده آسان از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دانش آموزان باعث می شود که شرکت در جلسه سریعتر و کمتر مستعد خطا باشد. با یک کلیک موس، حضور دانش آموز را روی نمودار رنگی ثبت کنید. اطلاعات مربوط به حضور دانش آموزان را می توان بلافاصله از طریق رایانش ابر (به عنوان مثال آنلاین) با والدین به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کند از طریق نرم افزار حضور و غیاب، دانش آموزان خود را پیگیری کنند.

در مورد نرم افزار بایگانی دیجیتال اسناد مدارس  بخوانید.

آسان برای خواندن صفحات

با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دانش آموزان، کار با نمودار حضور و غیاب هرگز به این آسانی نبوده است. سربرگ های رنگارنگ؛ ردیف های گسترده و سایه دار، یک فونت تمیز و بزرگ، خواندن شرکت کننده در کلاس را آسان تر از همیشه می کند.

حضور آنلاین برای معلمان نیز کارآمدتر است. به سادگی بر روی یک دکمه کلیک کنید تا حضور یا عدم حضور دانش آموز مشخص شود. دیگر سعی نکنید یک علامت کوچک در یک مربع حتی کوچکتر ایجاد کنید. صفحات روشن و تمیز مدیریت و نگهداری سوابق حضور شما را بسیار راحت می کند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

ردیابی آنلاین والدین

یکی دیگر از مزایای فوق العاده نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان پرشین، این است که اطلاعات حضور دانش آموزان بلافاصله در دسترس والدین قرار می گیرد. هنگامی که یک معلم سابقه حضور در آن دوره را ذخیره می کند، سیستم مدیریت آنلاین مدارس به طور خودکار اطلاعات حضور و غیاب را بدون هیچ گونه اقدام بیشتر از سوی معلمان در درگاه والدین مربوطه ارسال می کند.

والدین می توانند از طریق پورتال والدین با مدرسه تماس بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان آنها در کلاس های خود شرکت می کنند.

این روش دیگری است که سیستم مدیریت آنلاین مدارس به والدین کمک می کند تا به طور فعال در آموزش دانش آموزان خود مشارکت داشته باشند.

ردیابی آنلاین دانش آموزان

شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به صورت رایگان ثبت نام کنید. هنگامی که لیست دانش آموزان و کلاس های خود را وارد کرده اید، حضور هر یک از آنها به سادگی انتخاب کلاس و کلیک روی نام هر دانش آموز در لیست از هر دستگاهی و در هر مکانی ساده است.

در مورد نرم افزار اندروید حضور و غیاب بخوانید.

برخی از برترین ویژگی های ردیابی حضور و غیاب

برخی از برترین ویژگی های ردیابی حضور و غیاب

  • سریعتر و آسانتر از هر راه حل دیگری، به جای قلم و کاغذ یا صفحات گسترده استفاده می شود.

  •  گزارش یکپارچه برای دریافت همه اطلاعات به راحتی از ردیاب شما صورت می گیرد.

  •  هر تعداد کلاس و دانش آموز را که می خواهید همه در یک مکان پیگیری کنید.

  •  ردیابی خود را به هر شکلی که می خواهید سفارشی کنید. هر زمان که بخواهید می توانید دسته بندی مورد نظر خود را اضافه کنید.

نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان پرشین؛ بر اساس بازخوردی که از کاربران دریافت کرده، عملکرد جدیدی را در برنامه ایجاد کرده تا بتوانید بهترین راه حل را برای گذراندن زمان بیشتر تدریس در کلاس درس و زمان کمتری در انجام کارهای اداری مانند حضور در جلسه، داشته باشید.

در مورد نرم افزار مدیریت حضور و غیاب بخوانید.

۳ مزیت کلیدی نرم افزار حضور و غیاب

3 مزیت کلیدی سیستم مدیریت حضور و غیاب

کاربر پسند:

رابط کاربری بسیار ساده است. ذخیره و بازیابی اطلاعات سریع و ایمن است. علاوه بر این، گزارش های گرافیکی در دسترس است که تفسیر داده ها را ساده و درک آسان می کند.

ایجاد گزارش سریع:

گزارش های مختلف مانند حضور دانش آموزان، حضور روزمره، حضور در کلاس، ماه، حضور در کلاس و موارد دیگر. می تواند به سرعت تولید شود گزارش های فعلی و تاریخ گذشته به آسانی در دسترس هستند.

خطاهای صفر:

کاهش کاغذبازی و حذف خطاها زمانی امکان پذیر است که حضور به صورت خودکار انجام شود.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار حضور و غیاب مدارس

ویژگی های کلیدی نرم افزار حضور و غیاب مدارس

  • یک برنامه حضور و غیاب آنلاین ساده که برای همه شرایط مورد نیاز طراحی شده است
  • قادر به ذخیره نامحدود پرونده های حضور دانش آموزان است
  • کاملاً با وب و دستگاه های تلفن همراه سازگار است
  • به سادگی نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا به راحتی اجرا شود
  • معلمان و والدین را به هم متصل می کند

به طور خلاصه، یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار یک جایگزین امکان پذیر، قابل اعتماد و کارآمد برای حضور حضوری است که بیشتر وقت گرانبهای معلم را در کلاس درس مصرف می کند، که در غیر این صورت می تواند صرفه جویی شود.

سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار همچنین توسعه زیرساخت های دیجیتال را تشویق می کند. پیاده سازی سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان آنلاین می تواند گامی مترقی در جهت دیجیتالی شدن آموزش باشد.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

چرا نرم افزار حضور و غیاب آنلاین؟

هدف نرم افزار حضور و غیاب مدرسه کاهش زمان مصرفی هنگام ثبت دستی حضور در مدرسه است. بر خلاف فرآیند دستی، یک سیستم آنلاین به راحتی به مدیران کمک می کند تا جزئیات حضور دانش آموزان را بر حسب نیاز تجزیه و تحلیل کنند. بدین ترتیب خلاصه ای از سابقه حضور دانش آموزان را می توان در یک لحظه بدست آورد.

چرا نرم افزار حضور و غیاب آنلاین؟