نرم افزار حضور و غیاب دورکاری پرشین

نرم افزار حضور و غیاب پرشین از دورکاری پشتیبانی می کند. با این نرم افزار، کارکنان می توانند بدون توجه به محل کار، ساعت ورود و خروج را ثبت کنند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک تلفن همراه است. همچنین می توانید قوانین قدرتمندی برای زمان انعطاف پذیر مانند تنظیم ساعات اصلی و متغیر ایجاد کنید.

در مورد نرم افزار ورود و خروج پرشین سیستم بخوانید.

برای جذب بهترین استعدادها، باید از انواع شیوه های کاری مدرن مانند: کار از راه دور، مشاغل شیفتی، کار پاره وقت، برون سپاری مشاغل آزاد و موارد دیگر پشتیبانی کنید. نرم افزار حضور و غیاب دورکاری ما از کلیه موارد انعطاف پذیر پشتیبانی می کند.

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب مبتنی بر ابر است. این بدان معناست که می توان از هر نقطه داخل مرورگر یا با استفاده از یک برنامه تلفن همراه (Android) به آن دسترسی داشت.

  • راه حل مبتنی بر ابر همیشه به صورت آنلاین در دسترس است و می تواند با راه حل های سخت افزاری ادغام شود.

نرم افزار حضور و غیاب دورکاری پرشین سیستم بر اساس زمان بندی و خروج است. به همین دلیل همیشه به روز است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

ردیابی موقعیت مکانی در نرم افزار حضور و غیاب دورکاری پرشین

ردیابی موقعیت مکانی در نرم افزار حضور و غیاب دورکاری پرشین

همه ساعت ها می توانند مکان دقیق یک رویداد زمان بندی را دقیق مشخص کنند. بنابراین می دانید که کارکنان شما هنگام شروع به کار کجا هستند. برای کنترل بیشتر، پرشین سیستم ردیاب جغرافیایی را ارائه می دهد. به این معنی که کارکنان فقط می توانند هنگام ورود و خروج و زمانی که در مکان مناسب قرار دارند، ساعت کاری را ثبت کنند.

نرم افزار حضور و غیاب دورکاری پرشین با ساعت های زمانی مختلف ادغام می شود. همچنین از سیستم های سخت افزاری پشتیبانی می کند. نرم افزار ما برای فضاهای اداری و همچنین انبارها و کارخانه مناسب است.

  • با نرم افزار مدیریت حضور و غیاب مبتنی بر ابر، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

با نرم افزار مدیریت حضور و غیاب مبتنی بر ابر، نیازی به سرور شرکت، بخش فناوری اطلاعات اختصاصی یا سیستم امنیتی نیست. نه تأسیساتی وجود دارد، نه زیرساختی و نه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. به روز رسانی نرم افزار، داده ها، پیکربندی ها و سایر موارد توسط نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم مدیریت شده و در یکی از ارائه دهندگان پیشرو زیرساخت ابری میزبانی می شود.

هر آنچه در نرم افزار مدیریت زمان و حضور و غیاب به دنبال آن بودید در نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم یافت می شود.

  • یک نرم افزار مدیریت زمان و حضور و غیاب محبوب و کامل است

  • زمان بندی داخل و خارج را ساده می کند

  • کمک می کند تا روند حقوق و دستمزد خودکار شود

  • بهره وری را افزایش می دهد

  • هزینه نیروی کار را کاهش می دهد

  • تجربه کاربری برجسته

  • مناسب برای انواع شرکت ها

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم باعث رشد شرکت شما می شود و حتی می تواند از پیچیده ترین موارد حضور و غیاب پشتیبانی کند. می توانید قوانین متفاوتی را برای تیم های مختلف تنظیم کنید، تأییدیه ها را واگذار و تعیین کنید که چه کسانی می توانند به داده های خاص دسترسی داشته باشند.

  • خودکارسازی نرم افزار مدیریت حضور و غیاب شما مهم است.

وظایف تجاری مهمی وجود دارد که فقط شما می توانید انجام دهید، همچنین وظایفی وجود دارد که باید به صورت خودکار انجام شوند تا بتوانید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید، نه بوروکراسی پیرامون آن.

شما می خواهید متخصص حوزه خود باشید، اعم از مراقبت های بهداشتی، مهمان نوازی، تولید یا هر صنعت دیگر. مشکلات برگه زمان خود را به نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم منتقل و در عوض روی کار واقعی تمرکز کنید. این نرم افزار ساعت ها در وقت و انرژی شما صرفه جویی کرده و نیروی کار شما را از ویرایش و اصلاح برگه های زمانی آزاد می کند.

  • ما مشکلات را با شما بررسی می کنیم و به همه سوالاتی که ممکن است داشته باشید پاسخ می دهیم.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

آنچه مشتریان ما می گویند:

 

  • استفاده از نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم آسان و بسیار کاربردی است. کارمندان من آن را به عنوان راه حلی مفید برای ثبت ساعات کار استفاده می کنند. مهم نیست که کجا هستند. از نظر من، محاسبه دستمزد در این نرم افزار ساده است.

 

  • همه ساعت ها از هر کجا قابل دسترسی است. کاربر پسند است و دارای حالت های مختلف زمان بندی داخل و خارج است که بسیار مناسب است؛ مخصوصاً در تلفن های همراه. ما همچنین از نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم برای ردیابی محل کار کارکنان استفاده می کنیم. بخش پشتیبانی مشتری بسیار صبور و هوشیار است.

 

  • قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم کل طیف کارکنان ما را پوشش می دهد. کارکنان اداری، تیم تعمیر و نگهداری خارج از سایت و تیم فروش. برنامه تلفن همراه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا ما را قادر می سازد به راحتی ساعات کار خارج از سایت را ردیابی کنیم.

 

  • من نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم را به دلیل مفید بودن، راحتی و سادگی آن توصیه می کنم. من از کمک سریع تیم پشتیبانی بسیار خوشحالم. ما به طور مرتب از بخش اکسل نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم برای تهیه فرم دستمزد استفاده می کنیم.

 

  • نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم فوق العاده است. روشی بسیار مناسب، کارآمد و عالی برای پیگیری آسان ساعات کارکنان. این مجموعه خسته کننده ساعت برای حقوق و دستمزد را حل کرد.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم یک راه حل ورود/خروج صادقانه و آسان برای استفاده است. راه اندازی نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم و آموزش تیم بسیار آسان بود. بعلاوه می توانید با استفاده از اندروید، تلفن همراه، وب و سایر گزینه ها، چک کنید.

حضور و غیاب پرشین سیستم