نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد

نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد در جهان را در این محتوا آورده ایم. لیست زیر اطلاعاتی در مورد سیستم های مدیریت نرم افزار محبوبی که می توانید برای محل کار خود در نظر بگیرید و ویژگی های آنها ارائه می دهد:

نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد

۱- Dokmee

Dokmee، یکی از شرکت‌های تابعه Office Gemini، DMS را ارائه می‌دهد که شامل رمزگذاری و مدیریت داده‌های مبتنی بر ابر است. سیستم های آنها یک گزارش حسابرسی مطابق با HIPPA را برای مشاغلی که سوابق پزشکی را ذخیره می کنند ارائه می دهد. از طریق Office Gemini، آنها نظارت و پشتیبانی ۲۴ ساعته امنیتی را ارائه می دهند. Dokmee همچنین نسخه های داخلی نرم افزار خود را ارائه می دهد.

نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیک

۲- PaperSave

PaperSave از تشخیص کاراکتر نوری (OCR) و ضبط هوشمند اسناد برای دیجیتالی کردن اسناد برای ذخیره سازی استفاده می کند. این یک موتور جستجوی پویا ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند تا فایل ها را مکان یابی کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. PaperSave با نرم افزارهای ERP و CRM ادغام می شود و همچنین می تواند به برنامه های مایکروسافت وارد و صادر کند. آنها برنامه های تلفن همراه بومی را برای دسترسی از راه دور برای همه کاربران ارائه می دهند.

نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد

۳- M-Files

M-Files با ارائه هر دو گزینه ابری و داخلی، یک DMS به کاربران می دهد که فایل ها را سازماندهی می کند و دسترسی را از طریق اکثر مرورگرهای وب فراهم می کند. نسخه داخلی M-files فقط از طریق سیستم عامل ویندوز کار می کند، در حالی که گزینه مبتنی بر ابر آنها با اکثر سیستم ها سازگار است. M-Files همچنین به کاربران اجازه می دهد اسناد فیزیکی را از طریق رابط داشبورد خود ایجاد و اسکن کنند.

نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک

۴- PandaDoc

DMS PandaDoc تجزیه و تحلیل هایی را به کاربران ارائه می دهد که به شما کمک می کند حرکت فایل های خود را ردیابی کنید. آنها همچنین ابزارهایی را برای همکاری و سفارشی‌سازی از طریق پلتفرم خود فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند نام تجاری را در تمام اسناد ادغام کنند. PandaDoc به مشتریان و اعضای تیم اجازه می دهد تا با ثبت هرگونه فعالیت و نظر برای مشاهده همه کاربران، روی اسناد با یکدیگر کار کنند.

نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد

۵- Filehold

Filehold خدمات اکسپرس را بهینه برای شرکت های کوچکتر و نسخه سازمانی مقیاس پذیر ایده آل برای مشاغل بزرگ ارائه می دهد. Filehold Express به ۲۰ کاربر امکان همکاری و مدیریت فایل های ذخیره شده با اختصاص وظایف به اعضای تیم را می دهد. نسخه سازمانی گزینه هایی را برای امضای الکترونیکی اسناد، اتوماسیون و همکاری متمرکز فراهم می کند. همچنین به شما اجازه می دهد مجوزها را در سطوح مختلف برای کاربران مختلف تنظیم کنید.

نرم افزار مدیریت اسناد

۶- نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد: Juro

یک سیستم مبتنی بر ابر، Juro با سایر برنامه ها ادغام می شود و یک رابط قابل جستجو برای بازیابی اسناد ارائه می دهد. ویژگی ویرایش مشترک آنها به کاربران این فرصت را می دهد که نظرات خود را در زمان واقعی در اسناد قرارداد خود بیان کنند. آنها همچنین اتوماسیونی را برای ردیابی چرخه عمر قرارداد ارائه می دهند. ویژگی‌های ردیابی تکمیل و کنترل نسخه، داده‌های تحلیلی اضافی را به عنوان بخشی از بسته نرم‌افزاری مدیریت اسناد ارائه می‌کنند.

برنامه مدیریت اسناد

۷- Templafy

Templafy ویژگی هایی را برای ایجاد سند، از جمله مواد مارک دار، از طریق رابط خود ارائه می دهد. DMS آنها با نرم افزار مدیریت دارایی دیجیتال برای ساده سازی فعالیت های سیستم برای همه کاربران سازگار است. نرم‌افزار Templafy همچنین تضمین می‌کند که همه اسناد از دستورالعمل‌های به‌روز پیروی می‌کنند که الزامات برندسازی و انطباق شرکت را برآورده می‌کنند.

۸- Docuware

Docuware با برنامه‌های تلفن همراه همگام‌سازی می‌شود و پلتفرمی را ارائه می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی ابری را با اتوماسیون برای کاربران ترکیب می‌کند. ارائه‌دهنده خدمات همچنین گزینه‌های مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد که امکان رشد در سیستم را فراهم می‌کند. Docuware DMS به کاربران امکان می دهد اسناد را به صورت دیجیتالی امضا کرده و اسناد اسکن شده را حتی از طریق برنامه تلفن همراه خود آپلود کنند.

۹- Pinpoint

Pinpoint راه حل های مدیریت اسناد قابل تنظیم توسط صنایع مختلف را ارائه می دهد. آنها بر تامین امنیت و انطباق همراه با ذخیره سازی و بازیابی اسناد ساده تمرکز می کنند. کسب و کارها می توانند PinPoint را به عنوان یک سیستم مبتنی بر ابر یا در محل فعال کنند.

۱۰- OnTask

OnTask امکان جمع آوری و مدیریت داده های مختلف را فراهم می کند. برنامه امضای دیجیتال گواهی شده آنها قابلیت های ردیابی را مطابق با سازمان هایی مانند HIPPA ارائه می دهد. OnTask همچنین نرم افزار پاسخگوی تلفن همراه را ارائه می دهد. پلت فرم نرم افزار آنها بر اتوماسیون گردش کار و همکاری بلادرنگ برای مدیریت اسناد تمرکز دارد.

نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک

مدیریت اسناد

۱۱- PDFElementPro

این نرم افزار به عنوان یک ویرایشگر PDF عمل می کند که کاربران می توانند فایل های PDF را با استفاده از سیستم خود ویرایش و سفارشی کنند. از آنجایی که فایل‌های PDF معمولاً غیرقابل تغییر هستند، این سیستم به کاربران کمک می‌کند محتوای PDF را تغییر داده و آن را در قالب‌های مختلف برای گیرنده صادر کنند. سیستم آنها رمزگذاری اسناد پیشرفته را برای افزایش امنیت فایل ارائه می دهد.

۱۲- نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد:  Igloo

Igloo یک رابط کشیدن و رها کردن ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند حرکت اسناد را ساده کنند. آنها همچنین دارای نرم افزار متمرکز بر همکاری برای گردش کار قابل تنظیم هستند. سیستم مبتنی بر ابر آنها همچنین با برنامه های شخص ثالث برای همکاری کاربر یکپارچه می شود.

۱۳- Backlog

Backlog ردیابی پروژه و ویژگی های منحصر به فرد اظهار نظر را برای اسناد مشترک ارائه می دهد. با استفاده از سیستم خود، کاربران می توانند مشتریان را برای پیوستن به بحث دعوت کنند. عملکرد کنترل نسخه آنها به کاربران این فرصت را می دهد تا تغییرات ایجاد شده در کد فایل را مشاهده کنند. Backlog همچنین ردیابی اشکال را برای نظارت بر هرگونه تهدید احتمالی برای امنیت اسناد ارائه می دهد.

نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

۱۴- Xaitporter

این سیستم DMS مبتنی بر ابر به کاربران امکان ایجاد و همکاری در زمان واقعی را می دهد. مدیریت گردش کار را برای ساده سازی قالب بندی برای همه کاربران فراهم می کند. Xaitporter همچنین با اکثر برنامه های کاربردی نرم افزار تجاری اصلی ادغام می شود.

۱۵- نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد: Samepage

Samepage مدیریت اسناد و ابزارهای مشارکتی را ارائه می دهد. سیستم DMS آن‌ها ویژگی‌های مختلفی مانند ویدئو کنفرانس و گزینه‌های چت را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق چندین کانال ارتباط برقرار کنند. Samepage همچنین از اشتراک گذاری فایل برای افراد خارج از یک سازمان پشتیبانی می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

نرم افزارهای برتر مدیریت اسناد