مزیت نرم افزار مدیریت ارسال برای مشتریان (بخش اول)

  • صفحه اصلی
  • مزیت نرم افزار مدیریت ارسال برای مشتریان (بخش اول)

چرا از نرم افزار ارسال مراسلات استفاده کنیم؟ مزیت این نرم افزار را برای مشتریان شما در دو مقاله بررسی و مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

اگر یک کسب و کار کوچک یا بزرگ داشته باشید، نرم افزار حمل و نقل مانند نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات می تواند مزایای بزرگی را به شما ارائه دهد.

مزایایی برای شما وجود دارد. مانند نظارت بر هر محموله یا به عنوان مثال افزایش سرعت بازگشت. اما مهمتر از همه، مزایایی برای مشتریان شماست.

با یک نرم افزار ارسال مراسلات در واقع می توانید درخواست های خریداران را برآورده کنید و روابط محکمی با آنها ایجاد کنید که در طول زمان دوام می آورد.

در نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مراسلات ما ۱۰ مزیت بزرگ را که مستقیماً در خرید و تجربه پس از فروش مشتریان شما منعکس می شود به شما معرفی می کنیم.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

چرا از نرم افزار ارسال مراسلات استفاده کنیم؟

  • مدیریت نگرانی های مشتریان خود را با اعلان های حمل و نقل 

  • مدیریت محموله های دیرهنگام

  • گزینه های تحویل بیشتر در دسترس

  • انتخاب بهترین اپراتور

  • اهمیت بازخورد

  • بازدهی آسان تر = مشتریان راضی تر

  • بررسی بازخورد و آمار

  • نقاط تحویل: تحویل و بازگشت زمانی که مشتری شما بخواهد

  • با نرم افزار حمل و نقل، مشتری را در مرکز فرآیند فروش خود قرار دهید

  • با ارسال سریعتر: مشتری از شما تشکر خواهد کرد.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

نگرانی های مشتریان خود را با اعلان های حمل و نقل برطرف کنید

یکی از موانع بزرگی که امروزه فروشندگان آنلاین هنوز در کار خود با آن روبرو هستند، اطمینان دادن به مشتریان از موفقیت ارسال است.

در اکثر موارد، در واقع، خریدار برای کالای مورد نظر پیش پرداخت واریز کرده است و می خواهد مطمئن شود که آن را در شرایط عالی و در مدت زمان کوتاهی دریافت می کند.

یک راه عالی برای دور نگه داشتن نگرانی های مشتریان، ارائه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت سفارش است.

اجازه ندهید آنها به شما ایمیل بزنند و بپرسند سفارششان کجاست، اما به‌روزرسانی‌های شخصی‌شده را برای هر مرحله از حمل‌ونقل ارسال کنید.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

مدیریت محموله های دیرهنگام

یکی دیگر از مزایای بزرگ اگر نرم افزار حمل و نقل مانند نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات دارید، توانایی رسیدگی به ارسال های دیرهنگام است.

همانطور که قبلاً گفتیم، مشتریان می خواهند مطمئن شوند که سفارش آنها به آرامی به مقصد می رسد و اجازه رخدادهای غیرمنتظره را نمی دهند.

اما فکر کنید که آیا شرکت مخابراتی شما تحویل را به تأخیر می اندازد یا این تاخیر چندین بار با حامل های مختلف در طول سال تکرار می شود. بدون نرم افزار حمل و نقل، وضعیت را تحت کنترل نخواهید داشت. محموله‌ها دیر می‌رسند و خطر دریافت شکایات و بازخورد منفی را خواهید داشت.

با این حال، با یک نرم‌افزار، می‌توانید در هر زمان متوجه شوید که چه اتفاقی برای تحویل شما می‌افتد و از هرگونه تأخیر، شاید ارائه تخفیف، کوپن یا مزایای دیگر در سفارش‌های آینده جلوگیری کنید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

گزینه های تحویل بیشتر در دسترس است

امروزه بیشتر مشتریان تجارت الکترونیک سفارشات خود را در محل کار دریافت می کنند.

به طور خلاصه، مدیریت یک تجارت الکترونیکی موفق در حال حاضر به معنای ارائه طیف گسترده ای از گزینه های تحویل به مشتریان است که در غیر این صورت می توانند سبد خرید خود را رها کرده و به جای دیگری بروند.

علاوه بر این، اگر بتوانید تمام ویژگی های هر گزینه مانند قیمت یا آدرس را در مورد یک نقطه جمع آوری نشان دهید، خریدار مطمئنا از شما تشکر خواهد کرد.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

انتخاب بهترین اپراتور

همانطور که می دانیم، اپراتورها همه خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند. برخی در مورد تحویل بسیار سریع ترجیح داده می شوند، برخی دیگر در حمل و نقل بین المللی تخصص دارند. و موارد دیگری که خدمات کارآمد و سریع را تحت هر شرایطی تضمین می کنند.

انتخاب بهترین اپراتور برای هر سفارشی که توسط مشتریان شما ارسال می شود به عهده شماست، اما تاثیر مستقیمی بر رضایت و شهرت شما دارد.

حتی اگر محصولات باکیفیت، بسته بندی عالی و با قیمت رقابتی را بفروشید، اگر کارمندی که زنگ در را به صدا در می آورد، وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تصوری که مشتری خواهد داشت منفی خواهد بود. و علیرغم تمام تلاش های شما، تجارت الکترونیک شما هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

از طرف دیگر، اگر یک نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات بتواند نرخ ها و خدمات شرکت های حمل و نقل را در یک داشبورد مقایسه کند، انتخاب شما ساده می شود و مشتری خدمات عالی دریافت می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

نرم افزار ارسال مرسولات