مزیت نرم افزار مدیریت ارسال برای مشتریان (بخش دوم)

  • صفحه اصلی
  • مزیت نرم افزار مدیریت ارسال برای مشتریان (بخش دوم)

چرا از نرم افزار ارسال مراسلات استفاده کنیم؟ مزیت این نرم افزار را برای مشتریان شما در دو مقاله بررسی و مرور می کنیم. با بخش دوم این محتوا با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

اهمیت بازخورد

بازخورد مثبت یا منفی یک عنصر بسیار مهم در هنگام خرید آنلاین است.

با ویژگی در نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات، می‌توانید به خریداران خود اجازه دهید پس از تکمیل سفارش، نظر خود را بیان کنند.

بازدهی آسان تر = مشتریان راضی تر

مرجوع کردن کالا، زمانی می افتد که یک مورد به طور کامل به انتظارات مشتری پاسخ نمی دهد. اما فقط در برخی موارد این نارضایتی به شما بستگی دارد.

با این حال، ضروری است که تدارکات بازگشت تا حد ممکن ساده باشد و این تنها با نرم افزار حمل و نقل مانند نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات قابل دستیابی است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

مشتریان شما باید بلافاصله قوانین و دستورالعمل های بازگشت فروشگاه را بدون نگرانی درک کنند.

بازگشت آسان تر به این معنی است که مشتریان راضی تر، از خدمات ارائه شده راضی هستند، صرف نظر از کالایی که می خواهند برگردانند، و مایل به خرید مجدد از شما هستند.

برای تجربه ارسال بهتر، آمار را بررسی کنید

به طور خلاصه، نظارت مداوم بر بازده راهی عالی برای درک اینکه چه چیزی اشتباه است و چه چیزی باید بهبود یابد، به منظور ارائه خدمات شخصی برای مشتریان قدیمی و جدید است.

نقاط تحویل

در مورد گزینه های تحویل، اشاره کردیم که چگونه یک نرم افزار حمل و نقل به مشتریان شما اجازه می دهد تا روش تحویل را که ترجیح می دهند انتخاب کنند. همچنین تحویل و بازگشت زمانی که مشتری شما بخواهد را می توانید در این نرم افزار مدیریت کنید.

ما دیده‌ایم که مشتریان می‌توانند یک نقطه وانت را انتخاب کنند و به لطف نقشه‌ای که مسافت و مسیرهای دقیق را ارائه می‌دهد، دانستن اینکه دقیقاً نقطه تحویل کجاست چقدر مفید است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک بایگانی اسناد بخوانید.

با این حال، آنچه در مورد تحویل اعمال می شود در مورد بازگشت نیز صدق می کند. اگر خریدار هرگز در خانه نباشد، اما دائما در حال حرکت باشد، می‌تواند به نزدیک‌ترین نقطه وانت بازگردد. و چه راهی بهتر از نشان دادن نقشه نقاط پیکاپ به او برای تسهیل بازگشت؟

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

مشتریان آینده

با نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات، مشتری را در مرکز فرآیند فروش خود قرار دهید.

تا کنون، ما مزایای خاص در مورد گزینه های تحویل، حامل ها، بازگشت و غیره را تجزیه و تحلیل کرده ایم.

نیازی نیست نگران پاسخ دادن به ایمیل ها و پیام های مشتریان خود باشید. نرم افزار مدیریت ارسال سریع ترین مسیر را برای دسترسی به مشتریان راضی و ناراضی برای شما فراهم می کند. تمام اطلاعات ارسال، مسیر انتخابی، نحوه ی تحویل و زمان تحویل به طور کامل در نرم افزار ثبت شده است. بنابراین در مورد هیچکدام از سوالات مشتریان بی پاسخ نخواهید بود.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

به طور خلاصه، شما این امکان را خواهید داشت که زمان بیشتری را به مشتری اختصاص دهید و او را در مرکز فرآیند فروش خود قرار دهید. ساعت ها بی دلیل تلف نمی‌شود. اما فرآیندی خودکار، بدون مشکل، برای کمک به کسب و کار شما در حال خدمت رسانی است.

زمان صرفه جویی شده برای پاسخ به مشتریان را می توانید در ارسال سریعتر محصولات و کالاها صرف کنید.

مشتریانی که به تحویل بسیار سریع انجام شده توسط غول های بزرگ تجارت الکترونیک عادت کرده اند، انتظارات زیادی از شما دارند.

ارسال در سریع ترین زمان ممکن راهی عالی برای متقاعد کردن آنها برای گذاشتن نظرات مثبت و خرید مجدد از شما است.

همانطور که مشاهده کردید، نرم افزار ارسال مرسولات فقط به شما در ساده سازی فروش، حمل و نقل و تحویل کمک نمی کند. در واقع، کمک بزرگی برای مشتریان شما است که به لطف مزایای بزرگی که ما تجزیه و تحلیل کرده ایم، می توانند با چند کلیک مدیریت تمام مراحل ارسال را در داشبود خود داشته باشند. مشتریان شما توسط این نرم افزار می توانند مراحل کامل ارسال و اطلاعات مربوط به ارسال را به طور کامل مشاهده کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

روند کاری خود را بهینه کنید و تمام درخواست های مشتری را برآورده نمایید. بنابراین به نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات اعتماد کنید.

نرم افزار ارسال مرسولات