مزایای نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری

  • صفحه اصلی
  • مزایای نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری

نرم افزار مبتنی بر رایانش ابری، نام کلی است که به برنامه های قابل دسترسی از طریق شبکه اینترنت داده می شود. برنامه های وب، که کاربردی تر از برنامه های سنتی هستند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از برنامه های وب می توان بدون نصب هیچ برنامه ای استفاده کرد. به لطف برنامه وب، در هر کجای دنیا که باشید می توانید از طریق اینترنت به مشتریان خود دسترسی داشته باشید.

این انعطاف پذیری در عملکرد برنامه های وب را فراهم می کند. مهم نیست چه مرورگری دارید. برنامه های وب که نیازی به بارگیری برنامه یا نصب ندارند احتیاجی به بروزرسانی هم ندارند. وقتی رایانه با سرور به روز شود، همه رایانه های استفاده کننده از برنامه به روز می شوند. بنابراین، بدون نیاز به عملیات دوم، تمام کاربران در حال دسترسی با به روزرسانی که توسط سرور انجام می شود، به آپدیت فعلی می رسند. با استفاده از برنامه وب، بیش از یک کاربر می تواند از راه دور با مجوز ویژه از سایت در سرور استفاده کند.

در مورد نرم افزار تحت وب حضور و غیاب بخوانید.

چرا نرم افزار مبتنی بر رایانش ابری؟

چرا نرم افزار مبتنی بر رایانش ابری؟

در حالی که برنامه های تحت وب از حدود ۱۰ سال پیش توسط کاربران و صاحبان مشاغل به عنوان ایده های مختلف و گزینه های جدید مورد استفاده قرار می گرفتند. این برنامه ها امروزه به کاربردهای ضروری تبدیل شده اند.

مثلا با استفاده از یک برنامه تحت وب ابر، شما به سادگی می توانید محصولات دست ساز ویژه ای را در خانه تهیه کرده اید در وب سایت خود به بازار عرضه کنید. این سیستم که با یک برنامه وب امکان پذیر است. با راه اندازی وب سایت به راحتی به فرصتی می رسد تا به تعداد زیادی مشتری دسترسی داشته باشید.

در مورد نرم افزار تحت وب بایگانی دیجیتال اسناد بخوانید.

برنامه های وب نیز به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند. سایت های تجارت الکترونیک در مقیاس بزرگ می توانند با تسلط بر سیستم های مدیریت و کنترل در مرکز، به راحتی معاملات را با برنامه های وب انجام دهند. برای این منظور، برنامه های وب راه حل های کاربردی با دسترسی مبتنی بر اینترنت ایجاد می کنند. تصمیمات، اعلان ها و انواع معاملات را می توان از مرکز به راحتی انجام داد.

در مورد نرم افزار تحت وب ارسال مرسولات بخوانید.

نرم افزار های مبتنی بر رایانش ابری

نرم افزار های مبتنی بر رایانش ابری

با این امکانات، برنامه های تحت وب از بسیاری جهات مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. وقتی این وضعیت را از نظر فنی در نظر بگیریم، برنامه های تحت وب که مستقل از سیستم عامل کار می کنند، مزایای بزرگی برای مدیریت سایت دارند. به لطف برنامه های تحت وب که امکان دستیابی به کل گروه کاربری را با یک فرمان فراهم می کند، کاربر با هر مرورگری در رایانه خود می تواند به راحتی به آدرس وب شما دسترسی پیدا کند، خرید کند و توضیحات یا خدماتی را که آدرس وب شما می تواند به کاربر ارائه دهد بخواند.

برای استفاده از این برنامه ها، به استفاده اضافی از CD یا USB یا نصب برنامه نیاز نیست. برای این منظور، کاربر فقط مرورگر خود را باز می کند. سپس با انجام اقدامات دلخواه از طریق آدرس وب، به خدمات دسترسی پیدا کند.

در مورد نرم افزار اندروید حضور و غیاب بخوانید.

این نرم افزار به هیچ گونه ارتقا یا وصله ای نیاز ندارد. در صورت لزوم، چنین مواردی توسط شرکت ارائه دهنده نرم افزار سرور دنبال می شود. این فرایندها در فواصل منظم ارائه می شوند. یکی از مهمترین مزایای برنامه تحت وب شرایطی مانند خرابی سیستم است. با استفاده از برنامه های تحت وب، لازم نیست نگران این شرایط باشید. در صورت لزوم، می توانید بلافاصله به دستگاه دیگری بروید و معاملات خود را ادامه دهید.

ادغام با برنامه های تلفن همراه

دسترسی به برنامه های تحت وب با برنامه های موبایلی و مرورگرهایی که می توانند روی تلفن ها نصب شوند، آسان تر شده اند. با استفاده از برنامه های تحت وب که در هر زمان و از هر مکان قابل دسترسی هستند، می توانید وب سایت خود را مدیریت کرده و با هزینه بسیار کمی اقدامات لازم را انجام دهید. مهم نیست کجا هستید؛ در محل کار، در ماشین، در خانه، هرجای دیگر. شما فقط نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

در مورد نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد بخوانید.

به لطف برنامه های تحت وب، تأمین کنندگان، مشتریان، کاربران و کارمندان می توانند به راحتی در یک سیستم واحد گرد هم آیند. همچنین معاملات را در راستای یک هدف مشترک انجام دهند. در طی این عملیات هیچ جدایی اتاق و جداسازی دستگاه وجود ندارد. این عملیات را می توان از هر مکان و از هر دستگاهی با اتصال اینترنت به راحتی انجام داد. اکنون می توانید از طریق اتصال به اینترنت، هر معامله را مدیریت کنید.

اهمیت زیرساخت سرور Cloud برای تجارت

رایانش ابری با روشی مشابه با سرویس گیرنده های ایمیل مبتنی بر وب کار می کند. به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به نگه داشتن بیشترین اطلاعات در رایانه های خود، به تمام ویژگی ها و پرونده های سیستم دسترسی داشته باشند.

در حقیقت ، بیشتر مردم حتی بدون اینکه بدانند از خدمات مختلف رایانش ابری استفاده می کنند. Gmail ، Google Drive ، Facebook و Instagram نیز برنامه های مبتنی بر cloud هستند.

در مورد نرم افزار ارسال بسته های پستی بخوانید.

سرورهای ابری، خود آینده هستند

با توجه به مزایای بیشماری که رایانش ابری به مشاغل ارائه می دهد، این واقعیت که سرویس ذخیره سازی داده های ابری به طور فزاینده ای به یک قاعده جدید تبدیل می شود، ظهور می کند. ابر کمک می کند تا با مشکلات آینده مانند مدیریت داده های بزرگ، امنیت سایبری و کنترل کیفیت مقابله کند. علاوه بر این، فناوری هایی مانند فناوری هوش مصنوعی از طریق رایانش ابری به عنوان یک سرویس در دسترس قرار می گیرند.

در مورد نرم افزار بایگانی الکترونیک اسناد بخوانید.

سازگاری این فناوری ها با سیستم عامل های مختلف مانند دستگاه های تلفن همراه، کاربرد را افزایش می دهد. نوآوری های مبتنی بر زیرساخت های ابری، مانند اتوماسیون ابری، در حال توسعه رایانش ابری برای تسهیل بیشتر فعالیت های مختلف صنعتی هستند. زیرساخت سرور Cloud یک فناوری تحول آفرین است. ابر به سازمان ها کمک می کند محصولات و خدمات خود را بهتر از گذشته ارائه دهند.

نرم افزار تحت وب و ابری