فهرست ۱۳ ابزار و برنامه مدیریت کار

امروزه ابزارها و برنامه های مدیریت وظایف زیادی در دسترس هستند. فهرست ۱۳ ابزار و برنامه مدیریت کار در این محتوا آورده شده است. آنها از نظر سادگی، رابط کاربری، نیازهای شخصی و ترجیحات متفاوت هستند. در اینجا لیستی از ۱۳ ابزار یا برنامه وجود دارد که ممکن است برای کمک به مدیریت لیست کارهای خود از آنها استفاده کنید:

۱۳ برنامه مدیریت وظایف شخصی برای سازماندهی شما

۱- Ntask

این پلتفرم مدیریت وظایف، امکانات متنوعی را برای ایجاد و تکمیل وظایف به کاربران ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از زمان‌بندی وظایف یک‌باره یا تکراری، ایجاد و تخصیص پروژه‌ها، ارسال هشدارهای مهلت به اعضای تیم و ایجاد یک ماژول ردیابی زمان با استفاده از بخش‌های خاص تیم برای مدیریت و حقوق و دستمزد. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: احراز هویت دو مرحله ای برای افزایش امنیت. توانایی مدیریت موثر پروژه ها از طریق تابلوهای گردش کار مانند Kanban.

نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

برنامه مدیریت کار: Microsoft To-Do

۲- Microsoft To-Do

Microsoft To-Do مبتنی بر فضای ابری و برنامه مدیریت کار است. به طور کامل با Microsoft 365 ادغام می شود. بنابراین می توانید وظایف را از چندین دستگاه وارد و همگام کنید. این کار از چندین مکان را ساده تر می کند. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از: اولویت بندی کارها، ردیابی سررسید و لیست وظایف روزانه. همچنین می توانید تجربه خود را با تم ها و رنگ های مختلف بسته به ترجیح کاربر سفارشی کنید.

۳- TeuxDeux

TeuxDeux مانند “to do” تلفظ می شود. یک برنامه مدیریت کار در زمان ساده و در عین حال موثر است که برای افراد یا مشاغل کوچک مناسب است. همه مواردی که با استفاده از برنامه ایجاد می‌کنید مستقیماً با تقویم رایانه شما همگام‌سازی می‌شوند. که می‌توانید آن را با حداکثر شش کاربر به اشتراک بگذارید. اگر کاری را در روز تعیین شده تکمیل نکنید، به طور خودکار برای روز بعد برنامه ریزی مجدد می شود تا بدانید که آن را کامل کنید. همچنین می توانید کارهای تکراری و لیست کارهای سفارشی ایجاد کنید.

نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیک

برنامه مدیریت کار: Any.do

۴- Any.do

Any.do یکی دیگر از ابزار های برنامه مدیریت کار است. این یک رابط کاربری راحت و ساده برای ایجاد وظایف دارد. می توانید موارد را با فرمان صوتی اضافه کنید. لیست های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و فایل ها را پیوست کنید. ویژگی های دیگر شامل سازماندهی و اولویت بندی بر اساس رنگ و تعیین ضرب الاجل و یادآوری برای کمک به شما در تکمیل کارها به موقع است.

۵- Toodledo

Toodledo دارای بسیاری از ویژگی های کلیدی به عنوان یک برنامه مدیریت کار است. از جمله به شما کمک می کند وظایف خود را مدیریت کنید و آنها را به صورت یک طرح کلی به شما نشان می دهد. به شما امکان می دهد وظایف فرعی یا یادداشت هایی را در زیر وظایف کلیدی اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که می توانید عادات خود را با نظارت روزانه بر آنها ردیابی کنید. Toodledo حتی نمودارها و نمودارهایی از پیشرفت شما را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد ردیابی زمان در لیست کارها و امکان استفاده از برنامه در تلفن های همراه و رایانه اشاره کرد.

نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد

برنامه مدیریت کار : Habitica

۶- Habitica

اگر از بازی کردن لذت می برید، Habitica ممکن است یک برنامه لیست کارهای عالی برای شما باشد. این برنامه مدیریت کار وظایف منحصر به فرد است. زیرا وظایف روزانه شما را به یک بازی نقش آفرینی تبدیل می کند. شما یک آواتار ایجاد می کنید و با تکمیل موارد موجود در لیست کارهای خود، قفل پاداش ها را باز می کنید. همچنین می‌توانید بسته به نوع کاری که انجام می‌دهید، فهرست‌های کارها را به برچسب‌های مختلف تقسیم کنید. یادآوری‌ها را تنظیم کنید و با بازیکنان دیگر رقابت کنید.

۷- Evernote

Evernote ابزاری است که می توانید به صورت حرفه ای و شخصی از آن استفاده کنید. این دسترسی به ایجاد یادداشت‌های روزانه و لیست کارهای شخصی شما را می‌دهد. همچنین دارای یک ویژگی تجاری مفید است که فضای کاری را برای تیم‌های متعدد برای کار روی پروژه‌های مختلف فراهم می‌کند. سایر ویژگی ها شامل دسترسی آفلاین، تشخیص چند زبان، اسکنر اسناد و قابلیت همگام سازی با ایمیل است تا بتوانید وظایف را از ایمیل خود به برنامه اضافه کنید.

نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک

۸- آیزنهاور

آیزنهاور از یک ماتریس برای کمک به شما در اولویت بندی وظایف خود استفاده می کند. چهار ماتریس با عناوین «اول انجام دهید»، «تکلیف»، «زمان‌بندی» و «انجام نکن» وجود دارد. استفاده از این دسته بندی های خاص می تواند به کاربران کمک کند تا در کار باقی بمانند و روی کارهایی که نیاز به توجه فوری دارند تمرکز کنند. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: تایمر حالت فوکوس که به شما امکان می دهد تا حداکثر ۳۰ دقیقه بدون وقفه بر روی یک کار تمرکز کنید. توانایی تفویض کارها به سایر کاربران و شمارنده کار که به شما کمک می کند لیست های خود را مدیریت کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

۹- Bear

اگر شغل شما مستلزم نوشتن زیاد است، یا اگر اغلب در حالی که دور از رایانه خود هستید ایده های مربوط به کار را توسعه می دهید، Bear ممکن است یک برنامه مفید باشد. Bear به شما امکان می دهد یادداشت هایی را در تلفن خود ایجاد کنید و آنها را به PDF یا اسناد Microsoft Word تبدیل کنید. شما می توانید از فونت ها و سبک های قالب بندی مختلف به دلخواه خود برای ایجاد سند دقیق مورد نیاز خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از هشتگ‌ها برای سازماندهی یا یافتن سریع یادداشت‌های خود، تعیین تعداد کلمات و زمان خواندن در مقالاتی که ایجاد می‌کنید استفاده کنید و از حالت تمرکز برای کمک به تمرکز استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت اسناد

برنامه مدیریت کار : Antnotes

۱۰- Antnotes

Antnotes یک ابزار مدیریت کار برای رایانه‌ها است که از یادداشت‌های چسبناک مجازی استفاده می‌کند تا بتوانید موارد یا مهلت‌های مهم را به خود یادآوری کنید. شما می توانید از رنگ ها و اندازه های مختلف برای ایجاد یادداشت هایی انتخاب کنید که لیست های شما را به ترتیبی که دوست دارید مرتب می کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از: امکان افزودن پیوندها یا عکس‌ها به یادداشت‌های خود، استفاده از ویژگی جستجو برای یافتن یادداشت مورد نظر و امکان مدیریت آرشیو یادداشت‌ها برای یافتن یادداشت‌هایی که تکمیل کرده‌اید در صورت نیاز به بازگشت. و آنچه را که قبلا انجام داده اید نظارت کنید.

برنامه مدیریت اسناد

۱۱- SomTodo

SomTodo وظایف شما را در پوشه های مختلف سازماندهی می کند تا بتوانید آسانتر چند کار را انجام دهید. شما می توانید ضرب الاجل تعیین کنید، موارد را اولویت بندی کنید. رمز عبور تعیین کنید تا پوشه های خود را ایمن تر کنید و یادداشت های اضافی را اضافه کنید که در صورت لزوم جزئیات بیشتری را در مورد هر کار به شما ارائه می دهد. این برنامه دارای گزینه ای برای همگام سازی داده های شما با ابر است تا در صورت تغییر دستگاه بتوانید پوشه های خود را نگه دارید.

نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک

برنامه مدیریت کار : I Done This

۱۲- I Done This

این برنامه کارهایی را که قبلاً انجام داده‌اید ردیابی می‌کند. اما به شما امکان می‌دهد کارهایی را که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کنید نظارت کنید و کارهایی را که باید شروع کنید شناسایی کنید. می‌توانید کارهای روزانه‌تان را یادداشت کنید. در حین تکمیل آن‌ها را بررسی کنید و کارهایی که انجام داده‌اید را در پایان روز مرور کنید. سایر ویژگی‌ها عبارتند از توانایی ایجاد وضعیت‌های کار. بنابراین می‌دانید چه مقدار از یک کار را انجام داده‌اید و گزارش‌های پیشرفتی که بر عملکرد وظایف شما نظارت می‌کند.

۱۳- ActiveInbox

اگر بیشتر وظایف شغلی و ارتباطات شما از طریق ایمیل انجام می شود، ممکن است یک برنامه مدیریت وظایف خاص برای این نوع کار برای شما مفید باشد. ActiveInbox ابزاری مفید برای حرفه‌ای‌هایی است که می‌خواهند هنگام بررسی صندوق‌های ورودی گسترده خود متمرکز بمانند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخ‌های سررسید برای بازگرداندن ایمیل‌ها ایجاد کنند. پوشه‌هایی را برای پروژه‌ها بسازند و تاریخ‌های سررسید را برای کارهای ایمیل آتی تعیین کنند.

نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

برنامه مدیریت کار