فن آوری های مورد استفاده در حمل و نقل

  • صفحه اصلی
  • فن آوری های مورد استفاده در حمل و نقل

بهترین شیوه ها، فناوری ها و روندها در صنعت و مدیریت حمل و نقل بین المللی کدامند؟ در این محتوا این موضوع رو مورد بررسی قرار می دهیم.

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی بسیار محبوب شده است و جهت تجارت بین کشورها برای اقتصاد عالی است. همچنین فرصت‌هایی را به کسب‌وکارها داده است تا قلمروهای تجاری خود را گسترش دهند و جهانی شوند. همچنین به دستیابی به کشورهای ناشناخته و کشف چشم اندازهای جدید کمک کرده است. هنگامی که با حمل و نقل بین المللی سروکار دارید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات خود را وارد کرده و تا حد امکان توصیفی باشید.

بنابراین، مواردی که برای حمل و نقل بین المللی باید به خاطر بسپارید این است که شریک حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید. اطلاعات دقیقی درباره محموله خود تهیه و در مورد چند نکته بسته بندی برای تجارت بین المللی بدانید.

در مورد نرم افزار مدیریت ارسال مرسولات بخوانید.

فن آوری های مورد استفاده در مدیریت حمل و نقل

فن آوری های مورد استفاده در مدیریت حمل و نقل

بیشتر صنایع در زمینه های تکنولوژیکی حرکت کرده اند. پس چرا باید مدیریت حمل و نقل عقب بماند؟ مدیریت حمل و نقل در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت های تکنولوژیکی متعددی بوده است. این به آنها کمک کرده است تا تجارت خود را رونق بخشند و روابط خود را گسترش دهند.

یکی از نمونه های کوچک استفاده از فناوری، محاسبه کننده هزینه حمل و نقل است. وقتی به جنبه‌های فنی مدیریت حمل‌ونقل عمیق‌تر می‌رویم، موارد قابل توجه کمی مانند فناوری بلاک چین، روباتیک، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا (IoT) و بسیاری از این قبیل وجود دارد.

بهترین راه برای به روز شدن با تمام این شرایط این است که خودتان آنها را بررسی کنید. با فناوری بلاک چین، رباتیک، هوش مصنوعی، کشتی‌های هوشمند، کشتی‌های مستقل و اینترنت اشیا (IoT) در یک شکل تلفیقی آشنا شوید.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

بهترین روش ها در مدیریت حمل و نقل

مدیریت حمل و نقل برای ارتقای تجارت جهانی بسیار حیاتی است. ثابت شده است که مدیریت حمل و نقل به شیوه ای بسیار سازماندهی شده برای اطمینان از کارایی آن کار می کند. اجازه دهید چند مورد از مهمترین جنبه های این مورد را نام ببریم. شریک صحیح حمل و نقل، جزئیات حمل و نقل و روش ارسال.

در مورد این مبانی با جزئیات بیشتر بیاموزید و همچنین به نکاتی نزدیک شوید که می تواند به شما در فرآیند مدیریت حمل و نقل کمک کند.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

روندهای آتی در صنعت حمل و نقل

روندهای آتی در صنعت حمل و نقل

ارتقا بخشی از فرآیند است. با تغییرات مداوم در فناوری، بسیار ضروری است که به روز شده و به بهبود خود ادامه دهیم. در واقع ما به عنوان یک انسان این کار را روزانه انجام می دهیم. به همین ترتیب، صنعت حمل و نقل نیز تمایل دارد خود را به روز کند و با روندهای آینده آشنا شود.

اینترنت اشیا (IoT) محبوبیت بالایی در کانتینرهای هوشمند نشان می دهد. زیرا می تواند مکان واقعی خود را ردیابی کند و همه طرف ها را همیشه در جریان قرار دهد. همچنین، درباره تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، مدیریت انرژی و حمل و نقل سبز، و رباتیک بیشتر بیاموزید. به یاد داشته باشید با آخرین روندها و آمارهای مرتبط با آن آشنا شوید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

نرم افزار ارسال مراسلات

زندگی مدرن امروزی همگام با افزایش اهمیت سرعت و دقت، بدون شک نیازمند ارتباطات هوشمند در زمینه ارسال مرسولات و بسته ها می باشد. سامانه آنلاین ارسال مرسولات پرشین سیستم با هدف هوشمند سازی ارسال مرسولات پستی با پوشش دهی کشوری راه اندازی شده است.

در مورد نرم افزار مدیریت ارسال مرسولات پستی بخوانید.

امکانات نرم افزار مدیریت الکترونیکی ارسال مرسولات

امکانات نرم افزار مدیریت الکترونیکی ارسال مرسولات

دلایل عدم تحویل مرسوله را انلاین بررسی نمایید و تصمیمات جایگزین را در لحظه به شخص تحویل دهنده ارسال نمایید.

تمامی مسیرهای حرکت به صورت روزانه در این نرم افزار ذخیره می شود و میتوانید با بررسی عملکرد شخص تحویل دهنده، زمان های کاری او، میزان حقوق شخص را به درستی محاسبه و پرداخت نمایید.

تمامی رسید های امضاء شده ی مرسولات، بایگانی شده تا درصورت بروز هرگونه مشکل امکان دسترسی به رسید ها فراهم باشد.

هنگامی که چندین بسته برای ارسال وجود دارد، به راحتی می توانید ارسال آن ها را بر اساس مسیر و زمان بندی، اولویت بندی نمایید.

بهترین راه حل جهت نظارت و تاییدیه تحویل در زمان واقعی بسته های ارسال شده.

اطلاعات سازمان ها و شرکت ها، محل های جغرافیایی تحویل کالا و همچنین اطلاعات اشخاصی که بیشترین مخاطب شما هستند را کافی است فقط یک بار ذخیره نمایید تا ذین پس با یک کلیک بتوانید مرسولات خود را ارسال نمایید.

در مورد نرم افزار مدیریت ارسال مرسولات بخوانید.

حمل و نقل