فناوری اطلاعات و پیشرفت کسب و کار

آیا کسب و کار شما برای تغییرهای بزرگ آماده است؟ نقش فناوری اطلاعات از تامین و نظارت بر تجهیزات فناوری اطلاعات تا ایجاد و حفظ کل محیط کار افزایش یافته است.

در طول سال گذشته، بدون شک مقالاتی خوانده‌اید، اخباری شنیده‌اید یا با یک همکار درباره اینکه چگونه همه‌گیری روش کار ما را تغییر داده است صحبت کرده‌اید. حقیقت این است که سازمان‌ها هنوز در حال کشف مسائل هستند. ساختارهای داخلی در حال تغییر هستند، انتظارات برای محل کار کارکنان تکامل یافته است و الزامات فناوری هنوز در حال پیشرفت است.

در مورد نرم افزار مدیریت حضور و غیاب بخوانید.

یکی از بزرگترین تغییرات در محل کار در دو سال گذشته در بخش فناوری اطلاعات بوده است. سازمان‌های دیجیتال در تلاش بودند تا به سرعت به اولویت‌های اصلی تبدیل شوند تا کسب‌وکارها بتوانند در حین کار از راه دور به کار خود ادامه دهند. آمادگی دیجیتالی دیگر یک امر خوشایند نبود، بلکه تبدیل به بافت پیوندی برای ارتباط کارکنان در سراسر جهان شد.

در مورد سامانه ارسال مرسولات پستی بخوانید.

درک انتظارات امروزی از فناوری اطلاعات

درک انتظارات امروزی از فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات همیشه یک بازیگر کلیدی بوده است. ما دیگر برای توسعه فرهنگ محل کار خود به دفاتر آجری متکی نیستیم. امروزه دفاتر ما در سخت افزار و نرم افزار زندگی می کنند. این فقط بهره وری ما نیست که به فناوری ما بستگی دارد، بلکه فرهنگ شرکت است.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

اما برای انجام این کار، باید یک تغییر شناختی از نقش‌ها و مسئولیت‌های سنتی فناوری اطلاعات صورت گیرد. در یک مطالعه اخیر، ۹۴ درصد از متخصصان فناوری اطلاعات موافق بودند که نقش‌ها و مسئولیت‌های شغلی آنها از تهیه تجهیزات فناوری اطلاعات صرفاً دور شده است. اینها اکنون بیشتر بر ارائه راه‌حل‌هایی متمرکز شده‌اند که همکاری و بهره‌وری کارکنان را از زمان تغییر به کار از راه دور و ترکیبی در طول همه‌گیری افزایش می‌دهند.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

۹۹ درصد از پاسخ دهندگان در همین مطالعه، مالکیت فناوری اطلاعات (IT) بر وظایف جدید، مانند توسعه شیوه ها و آموزش های کار از خانه، حمایت از پلت فرم های ارتباطی کارکنان و توسعه پروژه ها و سیاست های پایداری را مشاهده کرده اند. بسیاری از این وظایف برای عملیات روزمره تجاری ضروری هستند. در واقع، اکثر کارگران (۵۸ درصد) بر این باورند که منابع انسانی و فناوری اطلاعات به طور مساوی مسئول محل کار هستند. این بدان معناست که IT یک جزء حیاتی برای تجربه کارمندان است که بر نرخ‌های نگهداری کلی تأثیر می‌گذارد.

فناوری اطلاعات و استعفای بزرگ

۴٫۵ میلیون کارگر در پایان سال ۲۰۲۱ تغییر شغل دادند. این تغییر خیره کننده به دلایل متعددی اتفاق افتاد. اما بر اساس یک گزارش اخیر، رهبران منابع انسانی و IT، خدمات ضعیف در فناوری را به عنوان سومین عامل تأثیرگذار برای جابجایی و فرسودگی کارمندان رتبه بندی کردند. این همان تأثیری است که IT امروز بر سازمان‌ها دارد.

در مورد سامانه ارسال مرسولات بخوانید.

امروزه تجربه دیجیتال و تجربه کارمند مترادف هستند. این وظیفه فناوری اطلاعات است که محیط های کاری مولد و مثبت ایجاد کند. چه کارمندان از خانه، چه در اداره یا هر دو. برای سازمان‌هایی که هنوز نقش جدید IT را دنبال می‌کنند و چگونه می‌توانند در کل سازمان تأثیرگذارتر باشند، در اینجا چند نکته وجود دارد:

گسترش دید نقاط و نیازهای IT کارکنان

رهبران IT با درک اینکه چگونه کارمندان از فناوری استفاده می‌کنند و چالش‌هایشان کجاست، می‌توانند به حفظ بهره‌وری و ایجاد تجربیات دیجیتالی بهتر کارکنان کمک کنند.

در مورد برنامه مدیریت حضورغیاب بخوانید.

اتوماسیون را ادغام کنید

می توان برخی از مشکلات رایج فناوری اطلاعات را پیش بینی کرد. برای این موارد، داشتن پاسخ‌های خودکار برای حل مشکل می‌تواند تجربه‌ای یکپارچه‌تر از فناوری را برای کارمندان و رهبران IT ایجاد کند.

قراردادهای سطح تجربه (XLAS) ایجاد کنید تا شکاف هایی را که توافق نامه های سطح خدمات (SLA) نمی توانند برطرف کنند، پر کنید.

XLA ها رهبران IT را قادر می سازند تا اهدافی را بر اساس کیفیت تجربه ای که به کارمندان ارائه می دهند تعیین کنند. اندازه‌گیری و ردیابی XLA‌ها می‌تواند به رهبران IT اجازه دهد ابتدا مسائل با اولویت بالا را حل کنند و از تجربیات مثبت کارمندان دیجیتال اطمینان حاصل کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

برای بازخورد کارکنان، ارتباطات دو طرفه و فناوری نظرسنجی را به کار بگیرید

به کارمندان اجازه دهید به محض وقوع یک حادثه، از طریق ابزارهای ارتباطی دو طرفه، IT را مطلع کنند. این به سازمان‌ها اجازه میدهد تا برای کارآیی بیشتر، اصلاح‌ها را در همه کارکنان تحت‌تاثیر مقیاس‌بندی کنند.

در حالی که تحول دیجیتال یک تکامل تدریجی قبل از همه‌گیری بود، اینکه کارکنان چگونه فناوری را تجربه میکنند میتواند تفاوت زیادی در حفظ کارمندان ایجاد کند. این به رهبران IT و کسب و کار بستگی دارد که نقش جدید فناوری اطلاعات را بپذیرند یا خطر عقب ماندن را داشته باشند.

در مورد ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

فناوری اطلاعات

برچسب‌ها:,