شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب

دراین محتوا شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب را بیان می کنیم. اگر مدیری هستید که بر کارکنان ساعتی در خرده فروشی، مهمان داری، رستوران یا سایر مکان های شیفت کار نظارت می کند، در اینجا شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب برای ردیابی حضور کارکنان وجود دارد:

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب

شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب

  1. از حاضری زدن کارکنان به جای یکدیگر جلوگیری کنید

این راه حل شامل رمزهای عبور منحصر به فرد و تأیید عکس برای هر ساعت از ورود و خروج است. بنابراین مدیران می توانند شخص مناسب را برای شیفت مناسب مشاهده کنند.

در مورد نرم افزار بایگانی دیجیتال اسناد بخوانید.

  1. بر وقفه های غیر مجاز نظارت کنید

استراحت های برنامه ریزی نشده یا کار بیش از زمان تعیین شده یک عمل پرهزینه است که بیش از سودآور باشد، موجب هدر رفت سرمایه می شود. اگر نظارت بر روی این اتفاق صورت نگیرد، روی اعضای تیم تأثیر منفی می گذارد.

هنگامی که یک کارمند مرخصی یا استراحت طولانی تر یا برنامه ریزی نشده می گیرد، بقیه اعضای تیم باید به جای او وظایفش را انجام دهند. تعطیلات خود را دیرتر انجام دهند یا بدتر از آن استراحت را به طور کلی از دست بدهند.

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب به شما این امکان را می دهد تا هزینه ها را مدیریت کرده و از روحیه تیم خود محافظت کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که کارکنان در زمان برنامه ریزی شده وارد و خارج می شوند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

  1. از مکان دقیق با GPS اطمینان حاصل کنید

نوع دیگری از سرقت زمان، هنگامی است که کارکنان در وقت مناسب در محل مورد نظر خود نیستند.

یک مثال زمانی است که شما کارمندانی در جاده یا محل کار دور افتاده دارید. با ردیابی GPS، می توانید مشاهده کنید که هنگام ورود و خروج ساعت در مکان مناسب قرار دارند یا خیر.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم بر اساس موقعیت مکانی و تیم ها تجزیه می شود. بنابراین هر مدیر می تواند تیم خود را مشاهده کرده و اطمینان حاصل کند که همه در جایی هستند که باید باشند.

در مورد نرم افزار اندروید حضور و غیاب بخوانید.

  1. از صرف هزینه های اضافی خودداری کنید

در ابتدای سال ۲۰۲۰؛ ۱٫۳ میلیون کارگر آمریکایی تحت قانون استانداردهای عادلانه کار (FLSA) واجد شرایط دریافت حقوق اضافی شدند. برای محافظت از خود در برابر مجازات های مالی، باید اطمینان حاصل کنید که از مقررات و قوانین برنامه کار پیروی می کنید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم می تواند هنگام نزدیک شدن کارمند به اضافه کار خارج از برنامه، هشدارهایی را برای شما یا مدیران ارسال کند تا بتوانید از پرداخت غیر ضروری هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت حضور و غیاب بخوانید.

  1. حضور کارکنان در زمان واقعی را مشاهده کنید

وقتی شخصی همیشه دیر می آید یا همه با هم از نوبت کاری کنار می روند، چگونه تیم شما می تواند خدمات مثال زدنی ارائه دهد؟

غیبت نه تنها بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد، بلکه نتیجه نهایی را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. برای هر کارمند ساعتی، غیبت های غیر منتظره تقریباً ۳۶۰۰ دلار در سال هزینه دارد. غیبت ها بخشی از تجارت است. اما می توان آنها را زیر نظر داشت و از غیبت بی دلیل جلوگیری کرد.

مدیریت حضور کارکنان در مکان های مختلف می تواند یک چالش باشد. مشاهده حضور کارکنان در زمان واقعی به شما احساس راحتی می دهد. به جای نگرانی در مورد اوضاع، می توانید وضعیت را بهتر مشاهده کنید. می توانید برنامه موبایل خود را سریع چک کنید و مطمئن باشید تیم های شما در مکان های مختلف در حال اجرای کار هستند.

کلید موفقیت به عنوان یک مدیر، فعال بودن است. آیا کارکنانی هستند که معمولاً دیر به سر کار می آیند؟ ساعت را بر اساس واقعیت ثبت نمی کنند؟ عملکرد و عادات کارکنان را در زمان واقعی حفظ کنید.

با نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم، مدیران می توانند به راحتی حضور در حین حرکت را پیگیری کنند. شما می توانید ببینید چه کسی در غیبت ه سر می برد. چه کسی در تعطیلات است و چه کسانی حضور دارد.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

  1. بهره وری و تقاضای کارکنان را درک کنید

با توجه به جزر و مد تقاضای مشتری، مهم است که مطمئن شوید که کارکنان با روند رفتاری مشتریان مطابقت دارند.

مشکل این است که اکثر خرده فروشان از نحوه تعیین میزان بهینه نیروی انسانی مطمئن نیستند. ممکن است وسوسه شوید در مواقعی که منتظر دوره های شلوغ هستید، از غریزه و برنامه های اصلی خود پیروی کنید. اما چرا همه چیز را به شانس واگذار می کنیم؟

برنامه ریزی نباید یک بازی بر اساس حدس و گمان باشد. اما بدون یک نرم افزار به یک بازی تبدیل می شود. بر اساس گزارش هاروارد بیزینس ریویو، وقتی به صورت سیستماتیک به کارکنان و امور آنها می پردازید، می توانید تا ۲۰ درصد درآمد خود را افزایش دهید.

بر اساس داده های زمان واقعی و با نرم افزار حضور و غیاب تصمیمات درست بگیرید. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم نسبت بهره وری را برای هر کارمند ارائه می دهد. بنابراین مدیران می دانند که هر کارمند در بازه های زمانی مشخص می تواند چند فروش انجام دهد. مدیران می توانند در یک نگاه تعداد کارکنان توصیه شده را در روز و ساعت، بدون حدس و گمان مشاهده کنند.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

تمرین مدیریت حضور موثر

شش مزیت اصلی نرم افزار حضور و غیاب را با هم مرور کردیم. نرم افزار حضور و غیاب، شما را از دردسرهای ردیابی کارکنان ساعتی خلاص می کند. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم دارای سیستم های خودکار است که به شما کمک می کند تا فرآیندهای خود را ساده کرده، در وقت خود صرفه جویی کرده و از نتیجه نهایی خود راضی باشید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته های پستی بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم