سیستم ورود و خروج کارکنان (بخش دوم)

در بخش قبلی به ویژگی های اساسی نرم افزار حضور و غباب پرداختیم. حال در ادامه ی ذکر ویژگی ها همراه ما باشید. در سیستم ورود و خروج کارکنان شما را به راحتی می توانید امور مربوط به حقوق، مرخصی، دستمزد و …  کارکنان را مدیریت می کند.

سیستم ورود و خروج کارکنان

پایانه هایی که خوانندگان به آنها متصل می شوند، به منظور کنترل اطلاعات خوانده شده و مجوز آن، با سرور مرکزی در ارتباط مداوم (ارتباط آنلاین) خواهند بود. با این حال، اطلاعات حرکت نیز می توانند در ترمینال ها نگهداری شوند.

سیستم حضور و غیاب کارکنان، پایگاه داده اصلی در سرور مرکزی خواهد بود. پایانه ها داده های ورودی – خروجی (همراه با تصویر آن، در صورت وجود) را به صورت آنلاین به سرور مرکزی ارسال می کنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در اتصال بین ترمینال و کامپیوتر سیستم، ترمینال به صورت آفلاین کار می کند. وقتی مشکل برطرف شد، اطلاعات و تصاویر نگهداری شده در ترمینال به سرور مرکزی منتقل می شوند.

اطلاعات افرادی که ورود به محل کار برای آنها مشکل است را می توان در سیستم وارد کرد. در هر زمان، هنگامی که این افراد برای ورود به سیستم و نرم افزار حضور و غیاب می آیند، سیستم هنگام وارد کردن نام ها اخطار می دهد.

امنیت نرم افزار حضور و غیاب

کنترل ورود و خروج کارکنان

اطلاعات پرسنل در این سیستم کاملا به شکل محرمانه باقی می ماند. تنها مدیر سازمان و سیستم حضور و غیاب به اطلاعات کارمندان دسترسی دارد.

بعد از سالها تجربه و همچنین نظرات مشتریان شرکت پارس سیستم هخامنش، امنیت سیستم حضور و غیاب طراحی و تولید شده توسط این شرکت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

ساختار برنامه نویسی نرم افزار کنترل ورود وخروج کاکنان، بسیار انعطاف پذیر است.همچنین شامل دوره های خاصی است که توسط این ساختار تعیین می شود. مانند دقیقه، ساعتی، ماهانه، ورود – خروج سالانه و غیره.

می توان گزارش هایی راجع به کارهای کنترل حضور کارکنان ارائه داد. متغیرهای موجود در صفحه های گزارش دهی عبارتند از:

شخص، واحدی که در آن کار می کند، وظیفه وی و …

با استفاده از این نرم افزار، امکان جمع آوری و ذخیره اطلاعات ورود به بازدید کننده – خروج پرسنل با کنترل حضور و غیاب پرسنل در سرور مرکزی وجود دارد.

این نرم افزار قادر است به مجوزهایی که ممکن است از نظر ورود و خروج کارکنان از نظر موقعیت و وظایف کارمندان در بالاترین سطح مورد نیاز باشد، پاسخ دهد.

در صورت خرابی یکی از ترمینال ها، نرم افزار ترمینال معیوب را به عنوان هشدار روی صفحه نمایش می دهد. سایر ترمینال ها به کار خود ادامه می دهند.

با وارد کردن رمزهای عبور اختصاص داده شده به افراد مربوطه، می توان این نرم افزار را اداره کرد. مجوزها با توجه به هر فرد (زمینه هایی که می توانند در برنامه استفاده شوند، پرس و جو اطلاعات، ورود داده ها، بایگانی اسناد، لیست ارسال مرسولات، حذف داده ها، گزارشگیری و غیره) ساخته می شوند. این مجوز می تواند برای تعداد نامحدودی از پرسنل ساخته شود.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک اینجا بخوانید.

ثبت تمام اطلاعات کارکنان

سیستم ورود و خروج کارکنان (بخش دوم)

در برنامه ورود و خروج کارکنان، مرخصی سالانه پرسنل، مرخصی ساعتی، گزارش و غیره ثبت می شود. مدیریت اجازه خواهد داشت که وضعیت آنها را در سیستم وارد و اصلاح کند. این سوابق وارد شده در گزارشات دریافت شده و در معاینات روی صفحه مشاهده خواهد شد. این اطلاعات را می توان به طور خودکار از کنترل ورود و خروج پرسنل بدست آورد.

از ورود تکراری اطلاعات جلوگیری خواهد شد.

صفحه ها، منوها و گزارشات اضافی مربوط به نرم افزار حضور و غیاب، به منظور تأمین کامل شرایط عملیاتی کمیسیون بازرسی می شود. پذیرش در طول آزمایشات عملیاتی و اطمینان از انطباق، توسط شرکت تهیه می شود.

نیازی به نصب برنامه خاصی روی رایانه هایی نیست که از طریق شبکه به نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

کارکنان می توانند با وارد کردن رمزهای عبور اختصاص داده شده به آنها نرم افزار را اجرا کنند. در صورت تمایل کارمندان، آنها می توانند رمز ورود خود را تغییر دهند.

در ثبت نام پرسنل در سیستم ورود و خروج کارکنان، هنگامی که نام و نام خانوادگی در رایانه وارد می شود، اولین پیام این که آیا پرسنل در آنجا هستند، نمایش داده می شود. اگر پرسنل در آن حضور داشته باشند، اطلاعاتی مانند بخش، وظیفه، شماره تلفن به طور خودکار بر روی صفحه ظاهر می شود .

پایان روز کاری و همچنین زمان کاری، با یک کلیک توسط خود کارمند تایید می شود.

اگر خطایی در مورد زمان از طرف پرسنل انجام شود، سیستم ورود و خروج کارکنان، این خطا را شناسایی کرده و به مدیریت پیام می فرستند. مدیریت می تواند اصلاحات لازم را انجام دهد.

نرم افزار حضور و غیاب