سیاست های حضور و غیاب

علامت گذاری و برآورد حضور و غیاب دستی منجر به صرف زمان و هزینه برای سازمان ها می شود. خطاهای انسانی و اشتباه در ثبت زمان واقعی، هزینه های پنهان اضافی هستند که مستقیماً بر بهره وری هر سازمانی تأثیر می گذارد. تغییر در سیاست های حضور و غیاب از یک شرکت به شرکت دیگر، گرفتن داده های حضور و غیاب و خودکارسازی آنها را بسیار چالش برانگیز می کند. بنابراین، یک نرم افزار مدیریت حضور و غیاب کاملاً خودکار و تحت وب، برای افزایش بهره وری هر سازمانی بسیار مهم است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم یک نرم افزار مدیریت حضور و غیاب خودکار است که داده های حضور و غیاب کاربر را ثبت می کند و گزارش های مختلفی را برای اقدامات بعدی تولید می کند. این نه تنها در هزینه های اداری صرفه جویی می کند، بلکه منابع انسانی را برای مدیریت متمرکز سیاست های حضور و غیاب از مکان های مختلف تسهیل می کند. محاسبه خودکار اضافه کاری و مانده مرخصی، مدیران را قادر می سازد تا به طور موثر کار کنند. عملکرد مستقل یا مبتنی بر وب این نرم افزار برای مدارس، بیمارستان‌ها، مؤسسات دولتی، بانک‌ها، سایت‌های راه دور، هتل‌ها، شرکت‌های کوچک/بزرگ و بسیاری موارد دیگر ایده‌آل است. منابع انسانی می تواند به راحتی از نرم افزار مدیریت حضور و غیاب کارکنان برای بررسی وضعیت کاری کارمندان، ارزیابی ها یا محاسبه حقوق ماهانه استفاده کند. خلاصه فواید این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

در مورد نرم افزار حضور و غیاب اندروید بخوانید.

  • مدیریت متمرکز زمان حضور و غیاب مکان های متعدد

  • نظارت بر زمان واقعی

  • علامت‌گذاری و پردازش حضور و غیاب از نظر کاربر

  • مدیریت شیفت های چندگانه و شیفت شبانه به طور موثر

  • اعلان های فوری در مورد استثناها

  • ردیابی حضور و غیاب آنلاین برای تصحیح فوری

  • برنامه ریزی گزارش ها

  • ایجاد گزارش های سفارشی برای اقدام بعدی

  • داده های دقیق و به موقع حقوق و دستمزد

در مورد نرم افزار حضور و غیاب دورکاری بخوانید.

راه حل جامع برای شرکت های بزرگ

راه حل جامع برای شرکت های بزرگ

برای هر سازمانی، مدیریت زمان حضور و غیاب برای بخش‌ها، شیفت های چندگانه، چالشی مهم و در عین حال حیاتی است. گرفتن قوانین حضور و غیاب یک سازمان و خودکار کردن آنها به یک کار دشوار تبدیل می شود. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم انعطاف پذیری بالایی را برای ایجاد یک ساختار سازمانی برای مطابقت با سلسله مراتب دقیق حضور و غیاب آن ارائه می دهد که یک راه حل فشرده متمرکز برای شرکت های بزرگی است که دفاتری در چند مکان دارند. همچنین برای سازمان های کوچکی که دفتری در یک مکان واحد دارند نیز کاربرد دارد. این مقیاس پذیری و مدولار بودن بالا را با تقاضای رو به رشد نیازها فراهم می کند.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بدانید.

  • سیاست های حضور و غیاب انعطاف پذیر

پیچیدگی زمان حضور و غیاب بر اساس ساختار، سلسله مراتب و نیازهای عملیاتی، از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است. درک قوانین حضور و غیاب کارکنان و خودکارسازی آنها به دلیل تنوع در سیاست های حضور، زمان کاری و مرخصی بسیار چالش برانگیز است. خط‌مشی‌های زمان حضور و غیاب انعطاف‌پذیر، سیاست‌های شیفت و مرخصی، نیازهای متفاوت عملکردها، بخش‌ها، سلسله مراتب، مکان‌ها و حق افراد را از ثبت ورودی‌ها و خروجی‌ها برآورده می‌کند.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

  • مدیریت

هر سازمانی در مدیریت مرخصی نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. در حالی که یک سازمان در مقیاس بزرگ یا متوسط ​​فعالیت می کند، سیاست های حضور و غیاب مختلفی برای هر مکان دارد. جمع آوری سیاست های مختلف و مدیریت مرخصی به یک وظیفه مهم برای مدیریت تبدیل می شود. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم جهت مدیریت مرخصی، گزینه های انعطاف پذیری را برای تعریف انواع مختلف مرخصی، قوانین انباشت مرخصی، قوانین مانده مرخصی و اعتبار مرخصی خودکار ارائه می دهد. کارمندان و مدیران گزارشگر می توانند درخواست مرخصی، تایید و مانده مرخصی را پیگیری کنند.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

  • گزارش های حضور و غیاب و مرخصی

گزارش های آموزنده نتیجه نهایی برای محاسبه حقوق، نظارت بر حرکت کارکنان و سایر تفسیرها و تصمیم گیری از هر گزینه های حضور و غیاب است. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم اجازه می دهد تا با استفاده از فیلترها و فرمت های مختلف، بیش از ۱۵۰ مورد حضور و غیاب را ایجاد کنید و گزارش های مرتبط را ارسال کنید. مدیریت می‌تواند گزارش‌های سفارشی کاربر برای یک سازمان، بخش و برای یک دوره خاص ایجاد کند. این گزارش ها را می توان به راحتی به فرمت های مختلف فایل از جمله PDF، Excel، Word… صادر کرد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

  • ادغام با حقوق و دستمزد

دقت در سیستم حقوق و دستمزد کار بسیار سختی برای منابع انسانی است. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم راه حل یکپارچه سازی با برنامه های شخص ثالث را ارائه می دهد که در نهایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه زیادی برای هر سازمانی می شود. این نرم افزار به راحتی می تواند با برنامه حقوق و دستمزد و دیگر برنامه ها ادغام شود. برای یکپارچه سازی می توان از روش های مختلفی مانند پایگاه داده به پایگاه داده، رابط برنامه نویسی اپلیکیشن و ارسال و ثبت آفلاین استفاده کرد.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

نرم افزار حضور وغیاب پرشین سیستم