چرا زیرساخت ابر برای مشاغل مهم است؟

زیرساخت ابری به اجرای برنامه های نرم افزاری بدون نصب آنها در رایانه کمک می کند.  امکان ذخیره و دسترسی به محتوای چند رسانه ای را از طریق اینترنت فراهم می کند. از طرف دیگر به شما امکان می دهد بدون نیاز به سرور، برنامه ها را توسعه داده و آزمایش کنید. زیرساخت های ابر یک شگفتی قرن بیست و یکم است. که تقریباً در هر زمینه ای که فکرش را بکنید اهمیت خود را حفظ می کند. بسیاری از مشاغل ممکن است تعجب کنند که چرا به زیرساخت های سرور ابری نیاز دارند.

دلایل اهمیت زیرساخت ابر برای مشاغل

سود آوری

نکته اساسی برای هر کسب و کاری که به دنبال اتخاذ یک فناوری جدید است این است که آیا بازده خوبی از جهت سرمایه گذاری فراهم می کند. با سرویس رایانش ابری، شما به سخت افزار خود احتیاج ندارید. زیرا همه چیز در سرورهای ارائه دهنده شما میزبانی می شود. شما مجبور نیستید هزینه فضا، نیرو، امنیت جسمی، بیمه و تهویه مطبوع را پرداخت کنید یا هزینه های نگهداری مداوم را تأمین کنید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته های پستی بخوانید.

منابع مقیاس پذیر

اگر مرکز داده خود را دارید و باید منابع محاسباتی را افزایش دهید، باید یک سرور جدید خریداری، نصب و پیکربندی کنید. اگر فقط برای تأمین تقاضای کوتاه مدت به این ظرفیت نیاز دارید، می توانید با مشکلات زیادی روبرو شوید. اگر به دلیل وضعیت غیر منتظره در ترافیک وب سایت با زیرساخت های ابری به منابع اضافی نیاز دارید، می توانید بلافاصله ظرفیت محاسبات خود را افزایش دهید.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

اگر این فقط یک یا دو روز طول بکشد، می توانید با کاهش تقاضا مقیاس بندی کنید. همچنین، به دلیل ویژگی pay-as-you-go، شما فقط هزینه منابع اضافی مورد استفاده خود را پرداخت می کنید. این بدان معناست که شما نیازی به پرداخت بیش از نیاز مورد مصرف سِروِر خود ندارید. شما از بودجه کسب و کار خود بسیار کارآمدتر استفاده خواهید کرد.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

مزیت رقابتی استراتژیک را فراهم می کند

مزیت رقابتی استراتژیک را فراهم می کند

برنامه های حیاتی برای رشد و موفقیت در سرورهای ابری بلافاصله در دسترس هستند و یک مزیت رقابتی استراتژیک نسبت به رقبایی که هنوز از فناوری ابری استفاده نکرده اند، فراهم می کنند. اگر داده های مشاغل خود را با زیرساخت های ابری مدیریت کنید، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از هر کجا که هستید به داده ها دسترسی داشته باشید، پردازش و تحلیل کنید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب دورکاری بخوانید.

مدیریت سرور

احتمال خرابی می تواند مشکلاتی ایجاد کند. زیرا کسب و کارها برای اجرای عملیات حیاتی خود به برنامه ها وابسته هستند. خرابی سرور می تواند باعث توقف کامل شرکت ها شود. اما رایانش ابری احتمال خرابی سرور را از بین می برد. فضای ابری برای ارائه عملکردی قابل پیش بینی و سازگار با ۱۰۰٪ زمان تضمین شده طراحی شده است.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات پستی بخوانید.

عملکرد بالا

برای ادامه رقابت، ارائه دهندگان خدمات سرور ابری باید دائماً فناوری خود را به روز کنند تا خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند. در نتیجه، سرورهایی با کارایی بالا با فناوری مانند رایانش ابری، پردازنده های قدرتمند و درایوهای SSD بسیار سریع ارائه می دهد. علاوه بر این، از توازن بار برای مسیریابی درخواست های شما به روشی استفاده می شود که حداکثر استفاده از سرعت و ظرفیت را داشته باشد.

در مورد نرم افزار بایگانی الکترونیک اسناد بخوانید.

برنامه های جدیدی که سریعتر اجرا می شوند

چرا زیرساخت ابر برای مشاغل مهم است؟

برنامه های مبتنی بر ابر مدت زمان لازم برای اجرای موفقیت آمیز را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. اکثر برنامه های مبتنی بر ابر بلافاصله پس از ثبت نام در دسترس هستند. این مزایای بسیاری را به مشاغل ارائه می دهد. مشاغل با مهاجرت به فضای ابری می توانند ظرف چند ساعت پس از ثبت نام از هوش مصنوعی و برنامه های یادگیری ماشین استفاده کنند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب پرسنل بخوانید.

افزایش سطح امنیت

با وجود زیرساخت های ابری، همه موارد مرتبط با تجارت شما در برابر هک و سرقت اطلاعات داخلی محافظت می شود. ارائه دهندگان ابر برای محافظت از داده های مشتریان خود موظف به رعایت مقررات امنیتی مختلف هستند. این شامل تکنولوژی fire wall با سیستم های جلوگیری از نفوذ و محافظت در برابر ویروس است. این موارد تهدیدها را قبل از رسیدن به سرور شما شناسایی و خنثی می کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد بخوانید.

مزیت کار انعطاف پذیرتر

رایانش ابری پرسنل را قادر می سازد تا از طریق دسترسی به پرونده ها در محل کار یا خارج از آن از راه دور کار کنند. بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند تا شرایط کار انعطاف پذیرتری در اختیار کارمندان قرار دهند و فضای اداری مورد نیاز آنها را کاهش دهند. زیرساخت ابری با اجازه دادن به کارمندان برای کار در خانه هزینه های فضای اداری را تا حد زیادی کاهش داده است.

در مورد نرم افزار آنلاین حضور و غیاب بخوانید.

کارمندان می توانند با استفاده از دستگاه های دارای وب مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ، به زیرساخت ابری برای به اشتراک گذاشتن فایل های همگام شده دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب، از تقسیم کار، هماهنگی و تداوم کار بین تیم اطمینان حاصل می شود.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

سازگار با محیط زیست

سازگار با محیط زیست

انتقال سیستم به زیرساخت سرور ابری به این معنی است که شما به مرکز داده خود احتیاج ندارید و می توانید رد پای کربنی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. نیازی نیست که سرورها را روشن یا خنک نگه دارید. به این ترتیب، محاسبات ابری تأثیر کلی بر محیط را کاهش می دهد. زیرساخت های ابر از فعالیت زیست محیطی پشتیبانی می کند. خدمات مجازی را به جای محصولات و سخت افزارهای فیزیکی توانمند می کند. ضایعات کاغذ را کاهش می دهد و بهره وری انرژی را بهبود می بخشد.

در مورد نرم افزار بایگانی دیجیتال اسناد بخوانید.

فرصت کنترل کیفیت

موارد زیادی وجود دارد که برای موفقیت یک تجارت مضر است. مانند گزارش های بی کیفیت و متناقض. در یک سیستم مبتنی بر ابر، همه اسناد در یک مکان و در یک قالب واحد ذخیره می شوند. در حالی که همه به اطلاعات یکسان دسترسی دارند، شما می توانید در داده ها ثبات داشته باشید. از خطاهای انسانی جلوگیری کرده و اصلاحات یا به روزرسانی ها را به وضوح ثبت کنید.

در مورد نرم افزار تحت وب حضور و غیاب بخوانید.

به روز رسانی خودکار نرم افزار

برنامه های مبتنی بر ابر بجای اینکه بخش IT را مجبور به بروزرسانی دستی کنند، به طور خودکار خود را به روز می کنند. با این کار می توانید هم در هزینه و هم در وقت صرفه جویی کنید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

نرم افزار تحت وب و ابری