بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (Clockify)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (Clockify)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. در این مقاله، ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت برنامه حضور و غیاب Clockify را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار حضور و غیاب

  • Clockify یک راه حل عالی برای مشاغلی است که به مشتریان خود صورتحساب می دهند. ابزارهای آن به کارمندان شما امکان می دهد زمانی را که برای پروژه ها صرف کرده اند، ردیابی کنند.

  • کارفرمایان می توانند به داشبورد Clockify نگاه کرده و فوراً ببینند کارمندان روی چه چیزی کار می کنند.

  • یک ردیف رایگان وجود دارد که گزارش های نامحدود، یکپارچه سازی API و نرم افزار، به علاوه پشتیبانی از طریق ایمیل و چت را ارائه می دهد.

این بررسی برای صاحبان مشاغل است که Clockify را به عنوان سیستم حضور و غیاب خود در نظر گرفته اند.

Clockify به عنوان بهترین برنامه ورود و خروج پرسنل برای مشاغل کوچک با کارمندان اداری از راه دور است. زیرا این برنامه یک طرح کاملاً مستحکم را ارائه می دهد. این نرم افزار ورود و خروج شامل صورتحساب مشتری، کاربران، پروژه ها و گزارش های نامحدود و بسیاری از برنامه ها و ادغام ها است.

در Clockify زمان کاری کارمندان به راحتی از طریق مرورگرهای وب و برنامه های تلفن همراه قابل ردیابی است و یک ردیف رایگان برای همیشه وجود دارد که به کسب و کارها، بدون توجه به اندازه، اجازه می دهد بدون هیچ هزینه ای از این سرویس استفاده کنند.

علاوه بر این طرح رایگان، Clockify  سه برنامه پولی را ارائه می دهد که دو تا از آنها بدون توجه به اینکه چه تعداد کارمند دارید، ماهانه هزینه ثابت دارند.

قیمت

Clockify چهار طبقه قیمت گذاری ارائه می دهد که از یکی از آنها همیشه رایگان تا ۹٫۹۹ دلار به ازای هر کاربر در ماه (در صورت پرداخت سالانه با دو ماه تخفیف) است. با این حال، بیشتر مشاغل کوچک طرح رایگان را انتخاب می کنند. زیرا ردیابی زمان را برای تعداد نامحدودی از کاربران فراهم می کند.

در اینجا چهار رده قیمت Clockify آورده شده است:

رایگان: طرح رایگان به شما امکان می دهد زمان و حضور تعداد نامحدودی از کارمندان و پروژه ها را ردیابی کنید. گزارش های نامحدود و همچنین API و یکپارچه سازی نرم افزار را ارائه می دهد. همچنین از طریق ایمیل و چت، پشتیبانی دریافت می کنید.

پلاس: طرح پلاس یک برنامه ماهانه نرخ ثابت است که هر ماه ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد. این طرح یادآوری ها، زمینه های مورد نیاز، زمان بندی، حسابرسی و گزارش های مارک دار را اضافه می کند.

حق بیمه: هزینه طرح Premium ماهانه ۲۹٫۹۹ دلار است. این الگوهای پروژه، ویرایش های انبوه و ویژگی های امنیتی اضافی مانند توانایی پنهان کردن صفحات را اضافه می کند.

Enterprise: هزینه برنامه Enterprise برای هر کاربر در هر ماه ۹٫۹۹ دلار است و به شما امکان کنترل کامل داده ها، همچنین زمینه های سفارشی، تأیید زمان و ورود به سیستم را می دهد. این طرح همچنین پشتیبانی تلفنی را فراهم می کند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

ویژگی های نرم افزار حضورغیاب Clockify

نرم افزار حضور و غیاب

Clockify طیف گسترده ای از ویژگی های ارزشمند را ارائه می دهد. ردیاب زمان به کارمندان شما اجازه می دهد هنگام کار یا وارد کردن ساعت ورودِ خود به صورت دستی در روز یا در هر پروژه، زمان را شروع و متوقف کنند. داشبورد به شما نشان می دهد که کارمندان شما روی چه چیزی کار می کنند. می توانید ساعت ها را توسط پروژه یا تیم پیگیری کرده و گزارش ها را اجرا کنید.

علاوه بر این، کارمندان می توانند مرخصی استعلاجی، تعطیلات، دستورات هیئت منصفه و موارد دیگر را پیگیری کنند. سپس مدیران می توانند قبل از اعزام به لیست حقوق، برگه های زمانی مربوط به ساعات کاری را بررسی و تأیید کنند.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

از همه بهتر، می توانید ساعات کار کارمندان را برای اهداف صورتحساب مشتری پیگیری کنید. کارمندان می توانند زمان را “قابل پرداخت” مشخص کنند. سپس شما می توانید این داده ها را با بیش از ۴۰ برنامه مانند Monday.com و Salesforce ادغام کنید. یا می توانید با استفاده از Zapier ، یکپارچه سازی API خود را برای همگام سازی داده ها با بیش از ۱۵۰۰ برنامه ایجاد کنید.

Clockify  یک گزینه رایگان عالی برای ردیابی زمان توسط پروژه یا تیم است. از آنجا که این نرم افزار ورود و خروج مبتنی بر وب است، برای تیم های اداری و از راه دور بسیار مناسب است . همچنین داشبوردی برای مشاهده آنچه که همه افراد شرکت روی آن کار می کنند در اختیار شما قرار می دهد.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

مزایا و معایب

طرفداران

Clockify یک چک لیست راه اندازی ارائه می دهد که شامل اطلاعاتی درباره ایجاد نمایه، تنظیمات برگزیده فضای کار، کارمندان، گروه ها، پروژه ها و نرخ قبض (در صورت استفاده از آنها) است. داشبورد به شما نشان می دهد چه کسی روی چه پروژه هایی کار می کند و همچنین چه کسی خارج از دفتر کار یادر تعطیلات است.

برنامه حضور و غیاب Clockify دو روش برای ردیابی ساعات کاری کارکنان فراهم می کند:

  • شروع و توقف تایمر

  • وارد کردن دستی ساعت های کاری توسط خود کارمندان در یک صفحه زمان دیجیتال

سپس مدیران می توانند آن ساعت ها را تأیید کنند یا در صورت لزوم قبل از ارسال برگه زمان محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان، تغییراتی ایجاد نمایند.

Clockify با استفاده از یکپارچه سازی های از پیش ساخته شده یا API با انواع نرم افزارهای مدیریت پروژه و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین با تعدادی از برنامه ها ادغام می شود. این بدان معنی است که شما فقط یک بار و در زمان کار، پروژه و مشتری را وارد می کنید و آنها با سایر نرم افزارهای تجاری که استفاده می کنید همگام سازی می شوند.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

نکات منفی

یک نکته منفی این است که برنامه حضور و غیاب Clockify شامل نرم افزار زمان بندی نیست. یعنی این سیستم برای مشاغلی که کارگران به صورت شیفتی کار می کنند مناسب نیست. مثل خرده فروشی ها و شرکت های خدماتی.

همچنین، گزارشات استاندارد Clockify نسبت به سایر برنامه های حضور و غیاب کمتر است. این شامل یک گزارش هفتگی، یک گزارش خلاصه و یک گزارش دقیق است. اما برای ایجاد گزارش های سفارشی ممکن است لازم باشد از جداول محوری در Google Sheets یا Excel استفاده کنید.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

خدمات مشتری

برنامه حضور و غیاب Clockify از طریق ایمیل و چت آنلاین برای همه برنامه های خود از جمله برنامه رایگان پشتیبانی دارد. چت آنلاین یک ربات نیست و شما را به نماینده خدمات مشتری متصل می کند. اگر به برنامه Enterprise ارتقا پیدا کنید، پشتیبانی تلفنی نیز دریافت خواهید کرد. پشتیبانی Clockify 24/7 در دسترس است. اگر کسی در چت نباشد، این سرویس ایمیلی ایجاد می کند. بعد از آن کارکنان Clockify ظرف ۲۴ ساعت به آن پاسخ می دهند.

در چندین سایت مرور نرم افزار مشتریان Clockify را بسیار بالا ارزیابی می کنند، در حدود ۴٫۸ از ۵ .

همه برنامه های Clockify شامل پشتیبانی ایمیل و گفتگوی آنلاین است. اما اگر به پشتیبانی تلفنی نیاز دارید، ممکن است لازم باشد به برنامه Enterprise ارتقا یابید.

 

حضور و غیاب اندروید نرم افزار های الکترونیکی

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بخوانید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.