بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (OnTheClock)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (OnTheClock)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. در این مقاله، ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت نرم افزار حضورغیاب OnTheClock را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار حضور و غیاب

  • OnTheClock بهترین ویژگی کسب و کار کوچک را در یک بستر آسان برای استفاده فراهم می کند.

  • این نرم افزار برای دو کارمند اول رایگان است و برای همه مشاغل مقرون به صرفه است.

  • فن آوری GPS سیستم حضور و غیاب نشان می دهد که کارکنان هنگام ورود و خروج کجا هستند.

این بررسی برای صاحبان مشاغلی است که OnTheClock را برای سیستم حضور و غیاب خود در نظر می گیرند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

OnTheClock به عنوان بهترین نرم افزار حضورغیاب و کلی برای مشاغل کوچک است. زیرا یک سیستم زمان سنجی مقیاس پذیر و ایمن با کارت های دیجیتال زمان ارائه می دهد. می توانید از طریق رایانه لوحی، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند به این سرویس دسترسی داشته باشید. بنابراین نیازی به تایم کلاک فیزیکی ندارید. این رابط بصری است و شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند:  GPS، ادغام حقوق و دستمزد و ردیابی PTO است.

OnTheClock یک سیستم حضور و غیاب مبتنی بر وب است که شامل توابع و ابزارهای جامع برای ردیابی کارتهای زمانی کارمندان است. پورتال های کارمندی و اداری به راحتی قابل پیمایش هستند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

قیمت

OnTheClock یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل دسترسی دو کارمند است. پس از آن، قیمت از ۲٫۷۰ دلار تا ۳ دلار در هر ماه برای هر کارمند-همه ویژگی ها شامل می شود. اگر بیش از ۴۰۰ کارمند دارید، می توانید برای تخفیف های حجمی با تیم فروش نرم افزار حضورغیاب OnTheClock تماس بگیرید.

OnTheClock به عنوان یک سیستم حضور و غیاب مبتنی بر ابر، یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان ارائه می دهد و نیازی به قرارداد ندارد. هیچ هزینه پایه اضافی ، هزینه اجرای و هزینه پشتیبانی وجود ندارد. علاوه بر این ، هیچ سرمایه گذاری اولیه یا سخت افزار اضافی مورد نیاز نیست. برنامه تلفن همراه با تمام ویژگی ها گنجانده شده است.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

ویژگی های نرم افزار حضورغیاب OnTheClock

حضور و غیاب

نرم افزار حضورغیاب OnTheClock ردیابی زمان و حضور و غیاب را با همه زنگ ها و سوت ها فراهم می کند. کارمندان می توانند زمان خود را با استفاده از بیومتریک اثر انگشت، کیوسک timeclock، مرورگر وب یا برنامه ماژول timeclock ردیابی کنند. مکانهای GPS نشان می دهد که کارمندان در چه مکانی قرار دارند و حصارکشی مکانیکی مانع از ورود کارگران قبل از ورود به محل کار می شود.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

شما می توانید PTO را تنظیم کنید تا کارمندان بتوانند برنامه کاری خود را مشاهده کنند. موجودی ها را بررسی کنند و زمان مرخصی را درخواست کنند.

با OnTheClock، کارمندان همچنین می توانند نکات را پیگیری کنند. یادداشت بگذارند و به سوالات نظرسنجی پاسخ دهند. به عنوان مثال، می توانید برای بررسی اعضای کارکنان از نظر علائم ویروس کرونا قبل از شروع کا ، از بررسی غربالگری COVID استفاده کنید.

گزینه های سفارشی سازی OnClock شامل کنترل های اداری، قوانینی برای زمان و مکان کارمندان، کسر وعده های غذایی یا زمان استراحت، تعطیلات و دوره های پرداخت می باشد. این برنامه از تمام دوره های معمول پرداخت – هفتگی، دو هفته، دو ماه و ماهانه – و همچنین کارمندان ساعتی و حقوق بگیر پشتیبانی می کند.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

همه ویژگی های برنامه ریزی و ردیابی زمان صرف نظر از اندازه شرکت شما در این نرم افزار حضورغیاب گنجانده شده است. این بدان معناست که هیچ محدودیتی در تعداد دپارتمان ها، مشاغل، نقش مدیر و یا ثبت زمان در روز وجود ندارد.

OnTheClock مجموعه ای غنی از ویژگی های سلف سرویس را برای پشتیبانی از نیازهای زمانی و حضوری نیروی کار ساعتی و حقوق شما فراهم می کند. برای طیف گسترده ای از صنایع و انواع مشاغل، از جمله دفاتر، خرده فروشی، شرکت های خدماتی و شرکت هایی با کارکنان از راه دور کار می کند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

مزایا و معایب

طرفداران

OnTheClock علاوه بر مقرون به صرفه بودن و استفاده آسان، به شما امکان می دهد محل کارمندان را ردیابی کنید. با ساعت گزینی اثر انگشت، میزان سرقت زمان را کاهش دهید و ببینید که چه کسی در زمان واقعی مشغول کار است.می توانید همه اینها را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید.

این نرم افزار حضورغیاب به شما امکان می دهد برنامه ها را بسازید. وقفه ها را به صورت خودکار انجام دهید. هشدارها و یادآوری های کارمندان را برای آنها ارسال کنید. همچنین به مدیران این امکان را می دهد که یادداشت های کارمندان را بررسی کرده و زمان ورود و خروج را تنظیم کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

این نرم افزار کارت های زمان را به صورت خودکار محاسبه می کند. ساعت های اضافی و منظم را برای همه ایالت ها و همچنین مرخصی پولی را نشان می دهد. این داده ها در یک گزارش جدول زمانی منتشر شده است که می توانید با استفاده از اکسل یا یک فایل CSV به سیستم حقوق و دستمزد خود صادر کنید.

اگر از یکی از سیستم های یکپارچه حقوق و دستمزد – مانند ADP ، Gusto یا Paychex – استفاده می کنید یا برای فاکتور گرفتن ساعت های قابل پرداخت، باید داده صادر کنید، آن رابط ها را نیز پیدا خواهید کرد. به علاوه، OnTheClock گزارش هایی را برای راهنمایی، نحوه ی محاسبه اضافه کاری و حقوق و دستمزد ارائه می دهد. این شامل هزینه کار و پروژه برای کمک به شما در تخمین کار پروژه و مشتری است.

نکات منفی

یک نکته منفی این نرم افزار حضورغیاب این است که OnTheClock آخر هفته پشتیبانی تلفنی ندارد. ولی این برنامه بسیار قابل تنظیم است. پس مطمئن شوید که قوانین خود را برای:

  • تعطیلات

  • سطح امنیتی کاربر

  • تعیین محدوده ی کار

  • محدودیت های زمانی

  • و قوانین کار به درستی تنظیم کرده اید.

OnTheClock دارای ویژگی هایی برای پشتیبانی از انواع مشاغل کوچک، از جمله رستوران ها، مشاغل خرده فروشی و تیم های ساختمانی است. این یکپارچه سازی حقوق و دستمزد و پشتیبانی از صورتحساب مشتری را فراهم می کند.

پشتیبانی مشتری

OnTheClock پشتیبانی رایگان مشتری از طریق ایمیل، چت و تلفن را ارائه می دهد. ساعات پشتیبانی ۸:۳۰ صبح تا ۵ عصر است. ET در روزهای هفته. آخر هفته ها، یک گپ بات به سوالات عمومی پاسخ می دهد.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

رتبه بندی بازخورد مشتری نرم افزار حضورغیاب OnTheClock چهار و نیم از پنج را به طور مداوم در سایت های بررسی شخص ثالث ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از برنامه های زمان سنجی مبتنی بر ابر، OnTheClock پشتیبانی تلفنی را در ساعات کاری فراهم می کند.

 

حضور و غیاب اندروید نرم افزار های الکترونیکی

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بخوانید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.