بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (QuickBooks Time)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (QuickBooks Time)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. در این مقاله، ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت سیستم حضور و غیاب QuickBooks Time را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

حضور و غیاب

  • QuickBooks Time روشهای بی شماری را برای ورود و خروج کارکنان ارائه می دهد.

  • این سیستم شامل ردیابی جغرافیایی است. بنابراین کارفرمایان می توانند مکان کارکنان را هر روز کنترل کنند.

  • هزینه QuickBooks با ۲۰ دلار در ماه شروع می شود. به علاوه ۸ دلار اضافی برای هر کارمند در هر ماه.

این بررسی برای مشاغل کوچک است که در نظر دارند از QuickBooks Time به عنوان سیستم حضور و غیاب خود استفاده کنند.

QuickBooks Time را می توان به عنوان بهترین نرم افزار ۲۰۲۱ برای سیستم حضور و غیاب جهت مدیریت نیروی کار سیار مانند: کارکنان خدمات و کارگران مزرعه و … انتخاب کرد. QuickBooks Time طیف گسترده ای از روش های ورود و خروج کارگران میدانی از جمله:

  • برنامه تلفن همراه

  • تلفن سیار

  • پیام متنی

  • توییتر

و همچنین مکانی برای ذخیره یادداشت ها و نقشه های مشتری را فراهم می کند. بعلاوه، ردیابی جغرافیایی به کارگران کمک می کند تا سایتهای شغلی را پیدا کنند و برای ثبت ورود و خروج از راه دور مشکلی نداشته باشند.

قیمت

QuickBooks Time دو برنامه خدمات را ارائه می دهد: Premium و Elite. هیچ هزینه ای برای نصب یا اجرا وجود ندارد. در اینجا تفکیک هر طرح آورده شده است:

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

حق بیمه: این برنامه ماهیانه ۲۰ دلار به علاوه ۸ دلار اضافی برای هر کارمند در ماه هزینه دارد. طرح Premium شامل ردیابی شغل و شیفت، مدیریت جدول زمان و ادغام حقوق و دستمزد است.

Elite: هزینه این طرح ماهیانه ۴۰ دلار به اضافه ۱۰ دلار اضافی برای هر کارمند در ماه است. طرح Elite به ژئوفنسینگ (حصارکشی و ردیابی جغرافیایی)، برگه های زمانی امضا و ردیابی پروژه اضافه می کند.

اگر ابزار سالانه را فعال کنید، سالانه ۱ دلار هزینه اضافی برای ابزارهای برنامه ریزی و در صورت پرداخت ماهانه ۱٫۲۵ دلار برای هر کارمند در هر ماه هزینه دارید.

QuickBooks Time یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه را ارائه می دهد. در این مدت نیازی به ارائه اطلاعات پرداخت ندارید. با پایان یافتن دوره آزمایشی رایگان، از شما خواسته می شود که اطلاعات پرداخت را اضافه کنید. اگر ترجیح می دهید حساب خود را فعال نکنید، نیازبه لغو چیزی نیست.

هزینه Premium ماهیانه ۲۰ دلار به علاوه ۸ دلار اضافی برای هر کارمند در هر ماه و برنامه Elite 40 دلار در هر ماه به اضافه ۱۰ دلار اضافی برای هر کارمند در هر ماه است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

ویژگی های نرم افزار حضورغیاب QuickBooks Time

حضور و غیاب

بزرگترین امتیاز QuickBooks Time برای مشاغل دارای نیروی کار متحرک این است که این سیستم با در نظر گرفتن کارگران میدانی ساخته شده است. این سیستم به کارمندان حوزه ی شغلی مورد نظر در نحوه ورود و خروج کارکنان انعطاف پذیری می دهد:

آنها می توانند از یک برنامه تلفن همراه، لپ تاپ، تلفن، پیام کوتاه یا حتی توییتر استفاده کنند. QuickBooks Time تنها سیستم حضور و غیابی است که از رسانه های اجتماعی به این طریق استفاده می کند.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

رابط کاربری آسان برای کارکنان

این اپلیکیشن موبایل با کاربرد آسان به کارگران اجازه می دهد تا زمان خود را ثبت کنند. برنامه خود را بررسی کنند. ببینند که چه همکارانی در شیفت روزانه هستند. زمان مرخصی پرداخت شده را مدیریت کرده و مدت زمان کار آنها در پروژه های خاص را پیگیری کنند.

نرم افزار زمانبندی که هزینه اضافی دارد، به مدیران امکان می دهد برنامه هایی را با کارمندان ایجاد و به اشتراک بگذارند و مشاغل و شیفت ها را تعیین کنند. کارمندان می توانند با ورود به سیستم ورود و خروج یا برنامه تلفن همراه، آخرین برنامه را در زمان واقعی مشاهده کنند.

کارمندان می توانند برنامه کاری خود را به هر برنامه تقویمی که از iCal پشتیبانی می کند، از جمله تقویم های iOS  Google و Outlook اضافه کنند. یکی دیگر از مزایای QuickBooks Time این است که می توانید اعلان های ایمیل، متنی یا توییتری را برای زمانی که کارگران در پایان شیفت خود بسته اند، ایجاد کنید.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

علاوه بر این، QuickBooks Time حدود ۱۰ گزارش استاندارد از جمله کارت زمان سنج و خلاصه دریافت و پرداخت حقوق و دستمزد ارائه می دهد که می توانید بصورت PDF، صفحه گسترده اکسل یا فایل CSV ذخیره کنید تا در نرم افزار تجاری دیگر خود بارگذاری کنید.

TSheets گزینه های بی شماری را برای ورود و خروج کارکنان از ساعت فراهم می کند. دارای قابلیت زمان بندی است. همچنین با تعدادی از برنامه های معروف از جمله Google  Outlook و QuickBooks ادغام می شود.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

مزایا و معایب

طرفداران

برنامه تلفن همراه QuickBooks Time، که برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است، به کارمندان اجازه می دهد تا از ثبت ورود و خروج را انجام دهند. زمان کار آنها در پروژه های خاص را ردیابی کنند. جدول های زمانی خود را مشاهده کنند و ببینند که کدام یک از همکاران کار می کنند.

علاوه بر این، کارمندان می توانند از این سیستم حضور و غیاب برای مشاهده برنامه های خود، دریافت اعلان های مربوط به تغییرات برنامه و درخواست وقت خاموش استفاده کنند.

برنامه تلفن همراه QuickBooks Time همچنین از هر دو حصارکشی و ردیابی جغرافیایی استفاده می کند. کارفرمایان می توانند محل ورود و خروج کارمندان را محدود کرده و همچنین مکان کار خود را در طول روز و با فواصل ۱۰ دقیقه ای کنترل کنند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

نکات منفی

QuickBooks Time با ساعتهای سنتی سازگار نیست. در عوض، یک کیوسک QuickBooks Time ارائه می دهد که به شما دفتر اجازه می دهد تا در محل، ورود و خروج پرسنل را کنترل کنید.

نکته منفی دیگری نیز وجود دارد. برخی از کارمندان ممکن است دوست نداشته باشند بدانند که شما از GPS برای پیگیری محل زندگی آنها در طول روز استفاده می کنید.

بسیاری از سیستم های حضور و غیاب، لیست های گسترده ای از برنامه های حقوق و دستمزد را که با آنها ادغام می شوند، به صورت رایگان ارائه می دهند. اما QuickBooks Time از شما می خواهد یک بار هزینه بپردازید تا صادرات timecard خود را به عنوان یک پرونده CSV ادغام کنید تا بارگذاری کنید.

سرانجام، مراحل نصب ساده نیست. شما باید راهنمای شروع به کار QuickBooks Time Administrator را مشاهده کنید.همچنین برنامه های آموزشی آنلاین را تماشا کنید یا برای یادگیری دستورالعمل ها در یک وبینار میزبان شرکت کنید.

نکته ی منفیِ دیگر این است که این سیستم حضور و غیاب با یک زمان سنج سنتی کار نمی کند، ممکن است مجبور شوید برای گزینه های ادغام یک بار هزینه بپردازید و مراحل نصب کمی پیچیده است.

نکات مثبت

بزرگترین مزایای QuickBooks Time برنامه قدرتمند تلفن همراه، ردیابی جغرافیایی و حصارکشی زمینی است.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی و خدمات مشتری QuickBooks Time درجه یک است. با هر بار تماس به QuickBooks Time، نمایندگان بسیار دوستانه بلافاصله به تماس ها پاسخ می دهند. آنها هرگز شما را برای ثبت نام در این سرویس تحت فشار قرار نمی دهند.

پشتیبانی از طریق تلفن و چت زنده از دوشنبه تا جمعه در دسترس است. ساعت ها ۸ صبح تا ۹ شب است ET برای پشتیبانی تلفنی است. ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برای چت زنده وب سایت QuickBooks Time پر از منابع مفید است. از جمله یک مرکز یادگیری و یک مرکز منبع با ابزار، بروشور و سوالات متداول.

در مورد نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

رتبه بندی این نرم افزار به طور مداوم به آن ۴ تا ۵ از ۵ ستاره می دهد. شرکت مادرِ QuickBooks Time Intuit، عضوی معتبر از اداره تجارت بهتر (BBB) ​​نیست. با این حال، دارای درجه A است. نمایندگان سیستم حضور و غیاب QuickBooks Time مفید و خوش برخورد هستند. پشتیبانی از طریق تلفن و گفتگوی زنده از دوشنبه تا جمعه در دسترس است.

 

حضور و غیاب اندروید نرم افزار های الکترونیکی

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بخوانید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.