برنامه ورود و خروج رایگان و تکنیک‌های تعامل (بخش دوم)

  • صفحه اصلی
  • برنامه ورود و خروج رایگان و تکنیک‌های تعامل (بخش دوم)

در مورد سودمندی برنامه ورود و خروج رایگان و سیستم های تعاملی در بخش اول مقاله صحبت کردیم. در ادامه همراه ما باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار حضور و غیاب رایگان به شماره های قبلی مقالات مراجعه کنید.

در ادامه بررسی گزینه های سودمند تکنیک های تعاملی به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

رابط کاربری نسل پنجم

فراتر از این چارچوب کلی، و فراتر از پیشرفت در فن آوری های خاص نرم افزار، گرایشی به سمت کلاس جدیدی از برنامه های ورود و خروج و سبک تعامل انسان و کامپیوتر در حال ظهور است. تأثیر آن در زمینه برنامه های ورود و خروج، استفاده از اطلاعات شخص کاربر است.

نیلزن این سبک تعامل نسل بعدی را غیر مبتنی بر دستور توصیف می کند:

“به نظر می رسد الگوی رابط کاربری نسل پنجم پیرامون گفتگوهای غیرفرمانده محور باشد. این اصطلاح یک روشِ تا حدودی منفی برای توصیف شکل جدیدی از تعامل است. اما تاکنون، به نظر می رسد مفهوم وحدت بخش، دقیقاً کنار گذاشتن روش های سنتی است. این گفتگو ی جدید بر مبنای نرم افزارهای جدید، باید توسط دستورات خاص و دقیق صادر شده توسط کاربر کنترل شود و توسط رایانه پردازش و به آنها پاسخ داده شود.

 اطلاعات بین کاربر و رایانه

محتوای گفتگو در برخی از سطوح شامل تبادل اطلاعات بین کاربر و رایانه است. این سبک جدید ورود به برنامه ورود و خروج رایگان، انواع جدیدی از فنون تعامل و رویکردهای نرم افزاری جدید برای مواجهه با آنها نیاز دارد.

اما بیشتر شبیه نظارت غیرمستقیم بر عملکرد کاربر هستند. به همین دلیل ورودی های بی شمار کاربران همزمان با یکدیگر کنترل می شوند. زیرا جنبه های مختلف عملکرد کاربر مورد بررسی قرار می گیرد. از نظر تحقیق در برنامه های ورود و خروج، این سبک نیاز به تغییر از دستگاه های معمولی و روش های سنتی دست نویس، به برنامه های مدیریتی جدید و آنلاین دارد که به راحتی قابل استفاده توسط کاربر باشند.

نمونه هایی از این برنامه ها، شامل :

هستند. کیفیت های این برنامه های مدیریتی و ورودی به خوبی با فناوری های خروجی جدید مطابقت دارند.

برنامه ورود و خروج رایگان

ویژگی سبک های تعامل در برنامه ورود و خروج رایگان

سبک جدید مبتنی بر دستور را می توان براساس مشاهده کاربر بررسی کرد. این بخش برخی از ویژگی های مشترک این رابط های جدید و الزاماتی را که آنها به نرم افزار، برنامه های ورود و خروج آنها تحمیل می کنند برشمرده است.

این رابط ها نسبت به نسخه های قبلی بسیار تعاملی هستند. بدین معنا که آنها تلاش می کنند از محدود کردن مجموعه ورودی های معتبر کاربر، بدون توجه به اینکه برنامه در چه وضعیتی قرار دارد، جلوگیری کنند. آنها همچنین به طور معمول هم در برنامه های کاربردی اساسی و هم در نرم افزارهای تعامل دارای درجات زیادی از آزادی درون برنامه ای هستند.

به عنوان مثال برنامه حضور و غیاب شرکت پرشین سیستم هخامنش؛ دارای این ویژگی است. علاوه بر این، کاربر ممکن است به طور معمول، با چندین برنامه ی مدیریتی و به طور همزمان کار کند. تمام نرم افزار های طراحی و تولید شده توسط شرکت پرشین سیستم هخامنش، دارای این ویژگی هستند. که بی نهایت کاربر را پشتیبانی می کنند.

کاربری آسان برنامه ورود و خروج رایگان

سبک های جدید رابط نیز با برنامه هایی مشخص می شوند که با مشخصات کاربر مطابقت دارند. در برنامه ورود و خروج رایگان پرشین، به جای اینکه به کاربر آموزش استفاده از صفحه کلید را بدهیم، به او اجازه می دهیم از توانایی های ارتباطی موجودِ خود مانند:

  • انتخاب رمز عبور دلخواه

  • ثبت اطلاعات با ضریب امنیتی بالا

  • لمس صفحه

  • شخصی سازی قالب کاری

  • ثبت مرخصی

  • ثبت ماموریت

و … استفاده کند. برنامه برای درک عملکرد کاربر، تفسیر و برنامه ریزی خواهد شد.

سبک های جدید رابط همچنین الزامات سختگیرانه ای را برای پاسخ به اقدامات کاربر در زمان واقعی ایجاد می کنند. به عنوان مثال، با تعیین محدوده ی حضور در محل کار، کاربر دیگر نمی تواند برنامه ورود و خروج رایگان را دور بزند. تمام سیستم توسط مدیر برنامه تحت کنترل و مشاهده است. اگر خطایی رخ دهد، برنامه این خطا را تشخیص می دهد و پیامی برای مدیریت ارسال می کند.

پشتیبانی بهتر برای مدیریت زمان در مشخصات رابط کاربر و پیاده سازی آن یکی دیگر از نیازهای این رابط های جدید است. بنابراین برنامه ورود و خروج رایگان به کمک سازمان ها می آید. استفاده از مدیریت آنلاین امور سازمان ها باید جدی گرفته شود. اگر هنوز هم از روش های سنتی برای مدیریت سازمان، شرکت و کسب و کار خود استفاده می کنید متاسفانه باید بگوییم ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

برنامه ورود و خروج

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان