برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم

دیگر نگران اسناد و مدارک، خطاهای حقوق و دستمزد و رعایت کار نباشید. مدیریت بهره وری نیروی کار و هزینه های نیروی کار خود را در زمان واقعی شروع کنید. برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش دقیق ترین و کارآمدترین امکانات را جهت مدیریت کارکنان برای شما فراهم می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت حضور و غیاب بخوانید.

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش

 حضور دقیق را ثبت کنید.

برنامه ساعت کاری حضور و غیاب پرشین سیستم مسئولیت پذیری کارکنان را ارتقا می دهد. از سرقت زمان جلوگیری می کند و از صحت داده های حضور کارکنان اطمینان می دهد.

دیگر نیازی به کارت های کاغذی یا تجهیزات گران قیمت نیست. کارکنان با دستگاه های Android خود با گذرواژه های منحصر به فرد در برنامه داخل و خارج می شوند.

با داده های مکان یاب GPS اطمینان حاصل کنید که کارگران یا کارکنان در شیفت، مکان و زمان مناسب قرار دارند.

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم به طور خودکار ساعت و خروج ساعت را در برگه های زمانی الکترونیکی ثبت می کند.

در مورد نرم افزار آنلاین حضور و غیاب بخوانید.

عملیات را در طول روز بهینه کنید.

مدیریت موثر نیروی کار عبارت است از نظارت کامل بر عملیات شما. یک برنامه حضور و غیاب را در اختیار مدیران خود قرار دهید که همواره از رایانه یا دستگاه تلفن همراه در بالاترین سطح بهره وری کارکنان باشد.

هنگامی که کارکنان وارد می شوند و ساعت کار خود را از دست می دهند، هنگامی که کارکنان دیر می کنند و زمانی که قرار است هزینه های اضافی را متحمل شوند، اعلان دریافت کنید.

اگر کارگری نتواند به نوبت خود برسد غیبت ها را به راحتی مدیریت کنید. تغییر را از طریق تعویض شیفت در برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم به سایر اعضای تیم خود پیشنهاد دهید.

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم  بهینه سازی برنامه ریزی نیروی کار بر اساس داده های فروش و تقاضای زمان واقعی را برای شما فراهم می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد بخوانید.

مسائل را شناسایی و حل کنید.

با رتبه بندی تغییر در برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم بازخورد فوری کارکنان را دریافت کنید، تا مدیران بتوانند مسائل را در اسرع وقت حل کنند.

عملکرد کارکنان بعد از هر نوبت را ارزیابی کنید. بر اساس نقش و موقعیت مکانی؛ تیم هایی را که بهترین عملکرد را دارند و یا آنهایی را که نیاز به آموزش بیشتر دارند، ببینید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب دورکاری بخوانید.

کارکنان زودتر یا دیرتر از زمان تعیین شده کار می کنند؟

کارکنان زودتر یا دیرتر از زمان تعیین شده کار می کنند؟

از کارکنان بخواهید که در مورد هر کاری که انجام داده و در هر شیفت خوب انجام نداده اند، بازخورد ارائه دهند. درباره سطوح کارکنان ، مدیریت و موارد دیگر بینش کسب کنید.

حقوق و دستمزد و ادغام منابع انسانی (HRIS) در برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

تأیید برگه های زمانی الکترونیکی و صادر کردن آنها به نرم افزار حقوق و دستمزد شما ساده و سریع است. ما به شما این امکان را می دهیم که ابزار ذخیره سازی HRIS را به عنوان تنها منبع حقیقی حفظ کنید.

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم با پیشروترین سیستم های حقوق و دستمزد امروزی و پلتفرم های منابع انسانی ادغام می شود.

برگه های تأیید شده را به سیستم حقوق و دستمزد خود با یک کلیک صادر کنید. برگه های زمانی به طور خودکار تأیید شده و در زمان مدیران صرفه جویی می شود.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات پستی بخوانید.

از تخلفات به طور خودکار جلوگیری کنید.

تطبیق کار با گزارشات دقیق زمان و مدیریت خودکار کارکنان را ساده کنید. به طور خودکار وقفه های پرداخت شده و بدون پرداخت را مطابق با خط مشی ها و الزامات قانونی خود برنامه ریزی کنید.

از پرداخت بیش از حد یا کم کارکنان برای مدیریت هزینه های کار جلوگیری کنید. این پلتفرم کل ساعات کار را محاسبه  و ساده می کند.

برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم حقوق و دستمزد دقیق را حتی برای کارمندانی که در چندین سایت کار می کنند، محاسبه می کند.

حضور مناسب کارکنان کلید مدیریت موثر نیروی کار است. راه حل ردیابی زمان کارکنان با برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم آسان است. این برنامه با ویژگی هایی برای توسعه کسب و کار شما توسعه یافته است.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

ابزارهای مناسب را در اختیار مدیران قرار دهید.

  • مجهز کردن مدیران در مقابل هزینه های نیروی کار و اتخاذ تصمیمات سریع و آگاهانه برای بهینه سازی سطوح و عملکرد نیروی انسانی

  • صرفه جویی در هزینه های نیروی کار بدون به خطر انداختن بهره وری

از مزایایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد. ما تشخیص مناطقی را که به طور بالقوه می تواند بیش از حد هزینه کند، آسان می کنیم. در این زمان می توانید به سرعت تخلفات یا مجازات های احتمالی را برطرف کنید. در صورت تخلف از کار، درخواست جبران هزینه بعد از نوبت کاری کنید.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم