آیا به نرم افزار ورود و خروج پرسنل نیاز داریم؟

  • صفحه اصلی
  • آیا به نرم افزار ورود و خروج پرسنل نیاز داریم؟

از نرم افزار ورود و خروج پرسنل بهره مند شوید. منظور از این عنوان همان نرم افزار حضور و غیاب کارکنان است. اگر هنوز از برگه های کاغذی یا ساعت سنتی پانچ استفاده می کنید، مشخص است که با مدیریت سنتی پیش می روید. مراقب باشید. این نوع از مدیریت به کسب  و کارتان آسیب می زند. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا به نرم افزار ورود و خروج پرسنل نیاز داریم؟

در مورد مزایای نرم افزار ورود و خروج پرسنل بیشتر بدانید.

اول از همه؛ نرم افزار حضور و غیاب پرسنل، احتمال خطاهای مربوط به حقوق و دستمزد را کاهش می دهد. اکثر این سیستم ها با بارگذاری داده های صفحه جدول در برنامه حقوق و دستمزد شما و خدمات حقوق و دستمزد ادغام می شوند. هیچ کس مجبور نیست زمان را به صورت دستی محاسبه کند و مجدداً آن را وارد نرم افزار حقوق و دستمزد کند. روندی که احتمالاً منجر به خطا می شود.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب اندروید بخوانید.

نرم افزار های ورود و خروج پرسنل به مشاغل اجازه می دهد تا :

  • برنامه های الکترونیکی ایجاد کنند.

  • PTO را مدیریت کنند.

  • برنامه های کارمندان را مدیریت می کنند.

  • ساعات کار، وقت استراحت، وقت مرخصی، اضافه کاری را محاسبه می کنند.

  • ساعت های پرداختی را در یک مکان ذخیره کنند.

در این حالت وقتی کارمند یا ارائه دهنده حقوق و دستمزد شما به دنبال یک سالِ مشخص برای دریافت اطلاعات است، دیگر نیازی به جستجو در پرونده های کاغذی نخواهید داشت.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

نرم افزار ورود و خروج پرسنل

ارزیابی بازگشت سرمایه

شما ممکن است ماهانه برای یک نرم افزار حضور و غیاب مبلغی را به ازای هر کارمند بپردازید. اما پس اندازی که در ازای آن دریافت می کنید می تواند بسیار بیشتر از هزینه صرف شده باشد.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه بخوانید.

طبق Sierra Workforce Solutions، یکی از راه های کسب و کار برای پس انداز با استفاده از نرم افزار ورود و خروج پرسنل دیجیتال، حذف زمان نادرست ورود و خروج است. به عنوان مثال، با یک زمان سنج دستی، یک کارمند ممکن است تا ساعت ۵ بعداز ظهر سرکار باشد و در ۴:۵۰ دقیقه دست از کار بکشد. اما زمان کاری خود را به صورت دستی تا ۵ بعدازظهر ثبت کند. سیستم های حضور و غیاب این نوع از تقلب در کار را از بین می برند و اطمینان می دهند که حقوق کارمندان فقط برای زمان واقعی کارشان است.

در مورد نرم افزار کنرل ورود و خروج پرسنل بخوانید.

طبق نتایج مطالعات انجام شده، کارمندان به طور مرتب ۴ ساعت از زمان خود در هفته را بدون اینکه کاری انجام دهند، به عنوان ساعت کاری ثبت می کنند. به علاوه، اشتباهات خطای انسانی ۰٫۲۵٪ تخمین زده می شود. با توجه به این آمار؛ نرم افزار حضور و غیاب می تواند تقریبا ۵۰۰۰ دلار در ماه یا نزدیک به ۶۰،۰۰۰ دلار در سال را برای مشاغلی با ۱۰۰ کارمند، پس انداز کند.

همچنین در صورت محاسبه و پرداخت صحیح زمان کاری کارمند، خطر جریمه قانون کار و حقوق معوقه را کاهش می دهید.

انتظار دارید نرم افزار حضور و غیاب چه کاری انجام دهند؟

شما باید از نرم افزار حضور و غیاب خود انتظار داشته باشید که نیازهای ساعتی و حقوق بگیران شما را در زمینه ردیابی زمان، از جمله اضافه کار تأمین کند.

همچنین راه حلی برای چندین نوع از ورود و خروج را به شما ارایه دهد. همینطور به کارگران از راه دور این امکان را بدهد که از هر کجا که هستند ورود خود را ثبت کنند و بتوانند از طریق وب از نرم افزار حقوق و دستمزد استفاده کنند.

در مورد نرم افزار حضورغیاب بخوانید.

از دیگر ویژگیهای این نرم افزار  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم افزار ورود و خروج پرسنل

  • توانایی ایجاد و اختصاص برنامه زمان بندی کارمندان

  • مدیریت ردیابی

  • تأییدیه های PTO

  • ثبت مدت کار کارکنان در پروژه های خاص

  • نظارت بر امور ورود و خروج کارکنان از راه دور

در مورد ثبت دورکاری در نرم افزار ورود و خروج پرسنل پرشین سیستم بخوانید.

ساعت کارمندی در نرم افزار ورود و خروج پرسنل چگونه است؟

زمان کاری کارمند، سابقه ای از مدت زمانی که یک کارمند در محل کار حضور داشته را نشان می دهد. در این زمان او در حال انجام وظیفه بوده است.برای ساعتهای پانچ سنتی، یک کارمند کارت زمان کاغذی را می گیرد و آن را درون دستگاه ساعت قرار می دهد، و در کارت مورد نظر زمان ورود و خروج کارمند ثبت می شود.

نرم افزار ورود و خروج پرسنل با استفاده از روشی ایمن مدت زمان واقعی صرف شده برای کار را مستقیماً در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می کنند. بدین ترتیب می توان از تقلب جلوگیری کرد.

در مورد نرم افزار ورود و خروج بخوانید.

ردیابی زمان کارمندان تا چه میزان با حقوق و دستمزد ادغام شده است؟

ردیابی زمان کارمندان روشی برای تشخیص میزان حقوق و دستمزد آنان است. به ویژه برای کارکنانی که با توجه به ساعت کاری حقوق می گیرند. باید بدانید که پرسنل شما در هر روز، هفته و دوره چند ساعت کار می کنند. بدین طریق می توانید مبلغ درست دستمزد را به آنها پرداخت کنید.

به طور کلی، سیستم های حضور و غیاب باعث صرفه جویی در وقت و کاهش خطاها در هنگام انتقال ساعت کاری از یک برنامه به برنامه دیگر می شوند.

 

حضور و غیاب اندروید نرم افزار ورود و خروج پرسنل