نرم افزار حضور و غیاب

شرکت پرشین سیستم “ نرم افزار حضور و غیاب ” که یک سیستم معتبر، ایمن و ابری که می تواند مبتنی بر وب و یا سرور نیز باشد را طراحی و تولید کرده است

وجود نرم افزار حضور و غياب در یک مجموعه موجب می شود که نظارت و مديريت کارکنان آن مجموعه به بهترین شکل ممکن اجرا شده و از کم کاری های احتمالی پرسنل کاسته شود. همچنین اين اطمينان برای کارکنان بوجود می آید که به هيچ وجه حق و حقوق آن ها پایمال نشده و تمامی حسابرسی های آن ها طبق قانون و مقررات و ساعات تردد ثبت شده در سيستم محاسبه و اعمال می شود. با مجهز نمودن یک مجموعه و سازمان به نرم افزار حضور و غیاب، تمامی عمليات مربوط به تردد و ورود و خروج پرسنل شامل اضافه ‌کاری ها، مرخصی ها، مأموريت ها، شيفت ها، تقويم‌ های کاری و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابی می باشد

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب

قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم

بررسی آنلاین ورود و خروج کارمندان

مشاهده ی آنلاین مانده مرخصی کارکنان

محاسبه ساعت کاری کارمندان

تعریف انواع مرخصی‌ها و مأموریت‌های ساعتی و روزانه و معادل ساعتی آن، شروع به کار، خاتمه کار و...

تعریف شیفت های کاری

امکان تعریف شیفت های ثابت و شناور در گروه های کاری مختلف برای تعداد نا محدودی از کاربران

ثبت ماموریت

امکان ثبت ماموریت ساعتی یا روزانه با تمامی جزئیات زمان ، مکان و مدت

ثبت مرخصی

امکان تعریف انواع مرخصی ها مطابق با قانون کار (ساعتی، روزانه، استحقاقی، استعلاجی، بدون حقوق)

سیستم مبتنی بر ابر

با استفاده از این ویژگی، امکان دسترسی کارمندان و مدیران به داشبورد خود از هر دستگاه و هر مکانی به راحتی امکان پذیر است

ثبت مکان تمام کاربران

همزمان با ثبت انواع پارامترهای کارکرد پرسنل مثل ورود، خروج، ماموریت،مرخصی و ... لوکیشن کاربران نیز ثبت می گردد

ساخت گزارشات سفارشی

امکان مشاهده گزارشات، کارکرد روزانه پرسنل، کاردکس ماموریت و مرخصی، مجموع پارامترهای کارکرد در بازه زمانی دلخواه و… امکان پذیر می باشد

تنظیم قواعد تعهدی

امکان تنظیم قوانین تعهدی خودکار برای موارد از پیش تعیین شده مانند تعطیلات رسمی یا موارد مشابه که حقوق روزانه در نظر گرفته می شود

محاسبه میزان اضافه کاری

گزارش میزان اضافه کاری هر کاربر قابل مشاهده و محاسبه می باشد

شخصی سازی قالب کاری

با توجه به انعطاف پذیری نرم افزار امکان شخصی سازی امکانات و قالب نرم افزار امکان پذیر می باشد

همخوانی با هر نوع نرم افزار حقوق و دستمزد

با استفاده ازاین نرم افزار از طریق دریافت گزارشات کارکرد براحتی می توان از داده های دستگاه خروجی تهیه کرده و مجموع ساعات کاری، کسر کار، اضافه کاری روزانه و ماهانه، مرخصی و ماموریت پرسنل را منطبق با انواع نرم افزار های حقوق و دستمزد محاسبه و بررسی کرد.

خروجی با انواع فایل

امکان تبدیل خروجی گزارشات به فایل های PDF، EXCEL، TEXT و...

بررسی لحظه ای گزارشات کارکرد

گزارشات در لحظه و آنلاین از ترددها، مرخصی ها و… را جایگزین گزارش گیری های ماه به ماه و وقت گیر کنید

ویرایش اطلاعات

درصورتیکه هر یک از کاربران اطلاعات مربوط به ورود،خروج، مرخصی و...را که فراموش کرده ثبت نماید،، توسط مدیر یا ادمین قابل اصلاح می باشد.
insert image
10 سال تجربه در بازار و مدیریت آی تی

سالهاست، پیگیری و مدیریت حضور کارمندان همواره یک وظیفه­ ی پر چالش بوده است که دقت و تحمل زیادی را در سمت مدیر منابع انسانی هر سازمانی می­ طلبد. روش های سنتی مدیریت و نظارت بر حضور تعداد زیادی از کارمندان و تهیه گزارش از حضور غیاب ، مرخصی، ماموریت و… هر کارمند، جهت پرداخت تمام و کمال حقوق افراد مسئولیتی بسیار وقت گیر و پر اهمیت برای نیروهای منابع انسانی بوده است.

شرکت پرشین سیستم با استفاده از فناوری روز و درک نیازهای امروزه سازمان ها و شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک، نرم افزاری تحت عنوان “ نرم افزار حضور و غیاب ” که یک سیستم معتبر، ایمن و ابری که می تواند مبتنی بر وب و یا سرور باشد را طراحی و تولید کرده است. دیگر نیاز به دستگاه های اثر انگشت و کارت زنی نیست و تنها با وارد شدن به صفحه ی نرم افزار و ذخیره­ی نام کاربری و رمز عبور مخصوص هر کاربر، می توان زمان ورود و خروج، تعیین شیفت های کاری، مرخصی ها و… را ثبت و کنترل نمود.

سوالات متداول

آیا این نرم افزار دارای دستگاه سخت افزاری خاصی می باشد؟

خیر، تنها با تعیین محدوده ی شرکت اجازه استفاده از نرم افزار را به کاربران میدهید و با ثبت لوکیشن ، می توان ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود.

این نرم افزار برای چه شرکت هایی مناسب است؟

برای تمام اشل های سازمانی از 3 نفر تا 1000 نفر پرسنل یا حتی ببیشتر مناسب می باشد و با توجه به قیمت بسیار پایین و کارایی بالا به تمام شرکت هایی که نمی خواهند هزینه ی گزافی در این رابطه نمایند، پیشنهاد میگردد.

آیا با نرم افزار حقوق و دستمزد هم لینک میباشد؟

با نرم افزار حقوق و دستمزد شرکت پرشین سیستم کاملا لینک است اما گزارش هایی با خروجی های متفاوت جهت استفاده در نرم افزار های دیگر در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید