نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم؛ ویژگی ها، ادغام و هزینه

  • صفحه اصلی
  • نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم؛ ویژگی ها، ادغام و هزینه

امروزه بسیاری از مشاغل به سیستم و نرم افزار مناسب برای حضور و غیاب نیاز دارند. نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین مشاغل با انواع و اندازه های مختلف است. در مورد نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم و اینکه چگونه می تواند به راحتی و پیشرفت کار شما کمک کند، بیشتر بدانید.

در مورد نرم افزار مدیریت حضور و غیاب بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم چیست؟

نکات مهم در انتخاب نرم افزار حضور وغیاب

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم یک راه حل نرم افزاری محل کار (SaaS) است که تعدادی از خدمات اصلی را برای مشاغل ارائه می دهد. این نرم افزار به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های نرم افزاری مجهز نیروی کار در بازار امروز، در هر اندازه و منعطف با هر نوع شغل است.

بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از سیستم عامل هایی مانند اندروید استفاده کنند. زیرا آنها یک راه حل همه کاره هستند. به عبارت دیگر، رهبران کسب و کار می توانند هزینه ماهانه کمی را در نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم سرمایه گذاری کنند و از مزایای چندین سرویس اصلی بهره مند شوند. به عنوان مثال، استفاده از این نرم افزار می تواند به یک کسب و کار واحد اجازه دهد از خدمات حقوق و دستمزد، منابع انسانی، استخدام، زمان و حضور، خروج، غیبت، مرخصی و سایر موارد در یک پلتفرم واحد استفاده کند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب پرسنل بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم به چه صنایعی کمک می کند؟ این نرم افزار تنها به یک صنعت محدود نمی شود. برای کمک به انواع مختلف مشاغل و سازمان ها مناسب است. در اینجا برخی از انواع رایج مشاغل که از این نرم افزار استفاده می کنند آمده است:

  • هتل داران

  • صنایع ساخت و ساز

  • درمانگاه ها

  • کارگاه های کوچک و بزرگ

  • خدمات مالی

  • نهاد های دولتی

  • مدارس دولتی و غیر انتفاعی

  • خدمات حرفه ای و فنی

  • خرده فروشی

  • فروشگا ه ها

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

این نرم افزار یک راه حل قابل تنظیم برای هر شغل دارد. شما به سادگی صنعت، تعداد کارکنان و نیازهای نرم افزاری خود را با شرکت پرشین سیستم در میان می گذارید. سپس ما راه حلی را پیدا می کنیم که متناسب با نیازهای شما باشد.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم چه چیزی ارائه می دهد؟ این نرم افزار به مشاغل کمک می کند تا سیستم ردیابی زمان و حضور خود را به صورت خودکار انجام دهند. بنابراین می توانند ورود خود به آن را متوقف کنند.

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب بسیار مفید است. زیرا می تواند از خطاها جلوگیری کرده و در عین حال دقت را به صورت جهشی افزایش دهد. همچنین بهره وری داخلی را افزایش می دهد و زمان کارکنان را برای تمرکز بر کارهای سخت تر آزاد می کند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات پستی بخوانید.

امکانات نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم ویژگی های بیشماری را به مشاغل ارائه می دهد. شما می توانید تصمیم بگیرید که کسب و کار شما از چه ویژگی هایی می تواند استفاده کند:

برنامه ریزی آنلاین کارکنان:

با استفاده از نرم افزار زمان بندی، برنامه های کارکنان را یکپارچه ایجاد کنید.

پورتال کارکنان:

به کارکنان اجازه دسترسی دیجیتالی به برنامه ها و شیفت ها، مزایا، درگاه درخواست مرخصی، ساعات تعطیلات، مشاهده مقاله های پرداختی، برداشتن فرم های مالیاتی و موارد دیگر را بدهید.

گزارشات و تجزیه و تحلیل:

داده های ارزشمندی مانند ساعات اضافه کار کارکنان، تاخیر، تجزیه و تحلیل هزینه کار و موارد دیگر را مشاهده کنید.

ابزار رعایت قوانین:

اطمینان حاصل کنید که کارمندان از قوانین کار مانند مقررات ساعت و دستمزد مطلع هستند.

ابزار کار از راه دور:

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم در طول Covid-19 با ردیابی زمان از راه دور، ابزارهای اعتبار مالیاتی، رعایت و موارد دیگر راه حلی امن و قابل اطمینان است.

این نرم افزار قابل تنظیم است. شما می توانید نوع سخت افزاری را که می خواهید استفاده و همچنین ویژگی های آن را انتخاب کنید. این نرم افزار همچنین یک گزینه مدیریت نیروی کار را برای شرکت هایی با نیازهای مدیریت زمان و حضور قوی تر، ارائه می دهد.

در مورد نرم افزار مدیریت و بایگانی اسناد بخوانید.

آیا نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم گزینه های حقوق و دستمزد و زمان را یکپارچه ارائه می دهد؟ بله، مانند بسیاری از ارائه دهندگان زمان و حضور و حقوق، پرشین سیستم نرم افزار یکپارچه حقوق و دستمزد و زمان و حضور را ارائه می دهد. همچنین می توانید سیستم زمان حضور و ورود خود را با سایر نرم افزارها و سرویس های پرشین سیستم ادغام کنید.

به این ترتیب، کارمندان شما به طور معمول در روزهای کاری “ساعت ورود” و “ساعت خروج” را ثبت می کنند. سپس، این زمان داده ها به طور یکپارچه با حقوق و دستمزد، منابع انسانی و سایر سیستم های پشتیبان ساده می شود.

اگر به دنبال راه حل یکپارچه زمان و حضور و غیاب هستید، ما نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم را به شما پیشنهاد می کنیم.

در مورد نرم افزار آنلاین حضور و غیاب بخوانید.

قیمت آن چند است؟

هزینه بستگی به اندازه کسب و کار شما، تعداد کارکنان، این که آیا شما حقوق و دستمزد و سایر خدمات را در بین عوامل دیگر ادغام می کنید یا خیر، دارد.

نرم افزار حضور و غیاب و خدمات حقوق و دستمزد معمولاً با هزینه پایه ماهانه + به ازای هر کارمند اجرا می شود. برای اینکه بتوانید هزینه خدمات یک حقوق و دستمزد را به عنوان یک ایده بهتر درک کنید، می توانید با ما تماس بگیرید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته های پستی بخوانید.

اطلاعات تکمیلی

اگر به دنبال مقایسه قیمت ها برای سیستم زمان حضور و غیاب هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. خدمات ما با حداکثر ارائه دهنده سیستم حضور و غیاب که می تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند مطابقت دارد. ما همچنین مقایسه خدمات حقوق و دستمزد، منابع انسانی و کنترل دسترسی را ارائه می دهیم. ما دمو رایگان را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ تعهدی برای خرید وجود ندارد.

در مورد نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان بخوانید.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین